Vervolg van H
Citaat van Demo op 7 maart 2017, 19:43Hoi,
Mn nickname is dus puppy en ik ben een groot filmliefhebber maar dat is natuurlijk van zelf sprekend dat zijn jullie allemaal denk ik zo
.
Ik zit graag achter mijn iMac surf hele wat vanaf,en ik download best veel en ik stream ze dan op mijn NAS die vlak naast me TV staat.
Vragen staat altijd vrij ik zal ze dan ook beantwoorden.
Gr, puppy
Hoi,
Mn nickname is dus puppy en ik ben een groot filmliefhebber maar dat is natuurlijk van zelf sprekend dat zijn jullie allemaal denk ik zo .
Ik zit graag achter mijn iMac surf hele wat vanaf,en ik download best veel en ik stream ze dan op mijn NAS die vlak naast me TV staat.
Vragen staat altijd vrij ik zal ze dan ook beantwoorden.
Gr, puppy
Citaat van reneetje1969 op 7 maart 2017, 19:55Welkom op Duken Puppy. Kijk rustig rond en als je vragen hebt dan horen we het graag.
Welkom op Duken Puppy. Kijk rustig rond en als je vragen hebt dan horen we het graag.
Citaat van Duken op 7 maart 2017, 19:58Welkom puppy! Je bent al gezellig actief
Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden .
Welkom puppy! Je bent al gezellig actief
Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden .
Citaat van Demo op 7 maart 2017, 20:3131 minuten geleden zei Duken:Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden
Klopt wat je daar zegt ik ben gek op honden vooral Duitse Herders,Mechelaars Herders en een zwarte Labrador en trouwens ik ben helemaal gek op dieren.
En aangezien dat ik altijd alleenstaand ben, ik ken niet anders....ook ben het slachtoffer van zinloze geweld….zit al 35 jaar in de WAO.
31 minuten geleden zei Duken:Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden
Klopt wat je daar zegt ik ben gek op honden vooral Duitse Herders,Mechelaars Herders en een zwarte Labrador en trouwens ik ben helemaal gek op dieren.
En aangezien dat ik altijd alleenstaand ben, ik ken niet anders....ook ben het slachtoffer van zinloze geweld….zit al 35 jaar in de WAO.
Citaat van Duken op 8 maart 2017, 05:39Toffe beesten zijn het ook
Ik loop nu buiten met onze springer Spaniel marktplaats versie. Deze is ook alweer 9 jaar oud.
Klinkt als een hele vervelende situatie waar je in terecht bent gekomen.
je bent hier van harte welkom en ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn
Toffe beesten zijn het ook
Ik loop nu buiten met onze springer Spaniel marktplaats versie. Deze is ook alweer 9 jaar oud.
Klinkt als een hele vervelende situatie waar je in terecht bent gekomen. je bent hier van harte welkom en ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn
Citaat van Demo op 8 maart 2017, 08:092 uur geleden zei Duken:ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn
Omdat ik een zware operaties achter de rug had gehad vorig jaar Mrt. was dat,hebben ze me de hele dikke darm verwijdert en een ileostoma heb, daags erna kreeg ik een ernstigste bloeding van meer als 3 liter bloed verloren dus weer een operatie en of dat niet genoeg was kreeg ik een longontsteking erbij....en ik had al een hersenbeschadiging en mede daarom kon die hersens niet te gelijk verwerken zodat ik nu dialyse patiënt.....heb ik geen tijd voor een hond te verzorgen
2 uur geleden zei Duken:ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn
Omdat ik een zware operaties achter de rug had gehad vorig jaar Mrt. was dat,hebben ze me de hele dikke darm verwijdert en een ileostoma heb, daags erna kreeg ik een ernstigste bloeding van meer als 3 liter bloed verloren dus weer een operatie en of dat niet genoeg was kreeg ik een longontsteking erbij....en ik had al een hersenbeschadiging en mede daarom kon die hersens niet te gelijk verwerken zodat ik nu dialyse patiënt.....heb ik geen tijd voor een hond te verzorgen
Citaat van William op 8 maart 2017, 10:55Heftig verhaal puppy. Positieve kant voor je is dat het nu alleen nog de goede kant op moet gaan. Dan kan niet anders....
Heel veel sterke en welkom! :
Heftig verhaal puppy. Positieve kant voor je is dat het nu alleen nog de goede kant op moet gaan. Dan kan niet anders....
Heel veel sterke en welkom! :
Citaat van PeaceFreak op 18 maart 2017, 17:28Wat een verhaal, veel sterkte toegewenst!
Veel plezier hier op het forum, puppy!
Wat een verhaal, veel sterkte toegewenst!
Veel plezier hier op het forum, puppy!