Verfilmd boek Tess Gerritsen
Citaat van Slabbaert D.G. op 4 december 2019, 09:01Beste,, Heer, Mevrouw,
Graag een vraag over een schrijfster " Tess Gerritsen" met het boek " Speel met Vuur" of er daar geen verfilming van gemaakt is,
Een zeer spannend boek en zou deze titel zeer graag op DVD bekijken indien deze ergens zou te vinden zijn,
Ik vind dit een zeer spannend boek, en zou graag een verfilming bekijken,
Mijn beste dank voor dit zoekwerk,
Met vriendelijke groeten,
Slabbaert D.G.
Beste,, Heer, Mevrouw,
Graag een vraag over een schrijfster " Tess Gerritsen" met het boek " Speel met Vuur" of er daar geen verfilming van gemaakt is,
Een zeer spannend boek en zou deze titel zeer graag op DVD bekijken indien deze ergens zou te vinden zijn,
Ik vind dit een zeer spannend boek, en zou graag een verfilming bekijken,
Mijn beste dank voor dit zoekwerk,
Met vriendelijke groeten,
Slabbaert D.G.
Citaat van Demo op 4 december 2019, 12:13Beste @Slabbaert D.G.
Oorspronkelijke titel van dit boek is Playing With Fire en in Oktober 2015 uitgegeven als Paperback en Audioboek. Er is van deze titel nooit een verfilming gemaakt. Iets meer informatie is te vinden onder deze link
Beste @Slabbaert D.G.
Oorspronkelijke titel van dit boek is Playing With Fire en in Oktober 2015 uitgegeven als Paperback en Audioboek. Er is van deze titel nooit een verfilming gemaakt. Iets meer informatie is te vinden onder deze link
Citaat van Demo op 6 december 2019, 10:40Helaas weer een nieuw lid dat niet even de moeite wil nemen online te komen wanneer iemand een reactie heeft geplaatst
Helaas weer een nieuw lid dat niet even de moeite wil nemen online te komen wanneer iemand een reactie heeft geplaatst