tv box heeft geen live sport meer - no stream available
Citaat van tonym op 10 februari 2018, 22:31mijn tv box heeft problemen met sportdevil wanneer ik de sportkanalen wil gebruiken sport live sport live tv enz geeft hij alleen maar aan
no stream available of no stream. en dat bij alle voetbal kanalen van sportdevil.
Voorheen nooit gehad zo van de ene dag op de ander RTMP is ingeschakeld
weet iemand wat te doen ik kan geen voetbal meer kijken.
graag uw oplossingen of advies
gr tonym
mijn tv box heeft problemen met sportdevil wanneer ik de sportkanalen wil gebruiken sport live sport live tv enz geeft hij alleen maar aan
no stream available of no stream. en dat bij alle voetbal kanalen van sportdevil.
Voorheen nooit gehad zo van de ene dag op de ander RTMP is ingeschakeld
weet iemand wat te doen ik kan geen voetbal meer kijken.
graag uw oplossingen of advies
gr tonym
Citaat van tonym op 11 februari 2018, 12:11ik heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd het is een NEXBOX A95X
DANK JE VOOR JE REAKTIE
TONYM
ik heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd het is een NEXBOX A95X
DANK JE VOOR JE REAKTIE
TONYM
Citaat van tonym op 11 februari 2018, 15:14helaas na op nieuw installeren sportdevil geeft hij het volgende aan ERROR RUNNING SPORTDEVIL
hIJ DOET HET OP GEEN ENKELE MANIER ik ben niet zo n digi kenner en ik weet ook niet hoe ik fox sport moet installeren op de NEXBOX A95X GRAAG SUGGESTIES
GROETEN TONYM
helaas na op nieuw installeren sportdevil geeft hij het volgende aan ERROR RUNNING SPORTDEVIL
hIJ DOET HET OP GEEN ENKELE MANIER ik ben niet zo n digi kenner en ik weet ook niet hoe ik fox sport moet installeren op de NEXBOX A95X GRAAG SUGGESTIES
GROETEN TONYM