do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Torrents downloaden met een Mac, welk programma het beste?

Hallo, voorheen met mijn windows laptop downloadde ik altijd via torrents. Toen ik een Macbook kocht ben ik met NZB files gaan werken.

Maar ik zou toch ook graag weer via torrents willen downloaden, welk programma raden jullie me aan voor een Macbook? Ik heb macOS High Sierra.

Alvast hartstikke bedankt! 🙂 

Ik download zelf via Usenet. Maar qBittorrent is een prima programma. Op deze website staat een uitgebreide handleiding. Extra tip: Vergeet ook zeker niet om gebruik te maken van een VPN.

OK dank je wel Monkie, ga ik me daar straks in verdiepen en installeren.

Ja ik heb een VPN, ook al is het voor mij niet noodzakelijk, ik woon in Tunesie en hier is dat niet illegaal 😉 

Ik heb qbittorrent ook weer aan de gang geslingerd. Werkt nog prima en door de interne zoekmachine kan je prima content vinden.

In Tunesië mag je gewoon nog downloaden? Wat een luxe :) geniet ervan ;)

hahaha ja en dan te bedenken dat Youtube voor de Revolutie in 2011 nog verboden was, vriend van ons was opgepakt omdat hij muziek luisterde.

Downloaden duurt hier natuurlijk wel erg lang, de verbindingen die hier zijn, daar lachen jullie weer om 🙂 

Ik moet het nog installeren, als ik er niet uitkom dan horen jullie me weer, maar met die duidelijke handleiding moet het zelfs voor deze leek goed gaan.

Hartstikke bedankt!

YouTube verboden? Pfff gelukkig nu dus niet meer. Muziek luisteren kan ook wel heel gevaarlijk zijn, vooral in het donker ;)

Veel plezier, en als er vragen zijn horen we het graag. Fijne avond.