torrentheaven login
Citaat van Ik ben weg hier op 22 februari 2025, 04:126 uur geleden zei Smoeltje:Hoi, heb IPV6 uitgeschakeld maar kom er helaas nog niet op.... 🤔 M'n torrents in Utorrent staan weer groen, dus er is verbinding.
Dan heb je denk ik IPv6 toch niet helemaal goed uitgeschakeld, probeer het eens met ons tooltje
6 uur geleden zei Smoeltje:Hoi, heb IPV6 uitgeschakeld maar kom er helaas nog niet op.... 🤔 M'n torrents in Utorrent staan weer groen, dus er is verbinding.
Dan heb je denk ik IPv6 toch niet helemaal goed uitgeschakeld, probeer het eens met ons tooltje
Citaat van fritzthefox op 1 maart 2025, 08:00Heb terug geen verbinding meer met torrentheaven ?
Heb terug geen verbinding meer met torrentheaven ?
Citaat van williejo50 op 2 maart 2025, 12:55ja heb ik ook sinds vandaag hoop dat het weer vlug is opgelost.
ja heb ik ook sinds vandaag hoop dat het weer vlug is opgelost.
Citaat van Ik ben weg hier op 2 maart 2025, 15:09Probeer A.U.B in 1 topic te plaatsen/reageren.
In onderstaand topic zullen wij updates en onderhoud melden, en alleen ook daar.
Â
Â
Probeer A.U.B in 1 topic te plaatsen/reageren.
In onderstaand topic zullen wij updates en onderhoud melden, en alleen ook daar.
Â
Â
Citaat van hendrikjan op 4 maart 2025, 14:57Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen?
Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen?
Citaat van Barmeid op 4 maart 2025, 15:4144 minutes ago, hendrikjan said:Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen?
Ik had hier reeds op geantwoord maar dat is verdwenen voor 1 of andere duistere reden. Mijn vraag aan jou was: wat bedoel je met geblokkeerd, geef even de exacte foutmelding aub.
44 minutes ago, hendrikjan said:Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen?
Ik had hier reeds op geantwoord maar dat is verdwenen voor 1 of andere duistere reden. Mijn vraag aan jou was: wat bedoel je met geblokkeerd, geef even de exacte foutmelding aub.