wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Torrent sites Dark Web en Deep Web

Page 1 of 3Volgende

Gister een random gedachte terwijl ik in bed lag proberen in slaap te komen... 

Steeds meer torrent sites worden geblokkeerd door instanties en/of offline gegooid (en dan doel ik vooral op de grote zoekmachine torrent sites als bijv The Pirate Bay). Nu kan ik me best voorstellen dat er ook veel van dit soort sites hun activiteiten doorzetten op het dark web zodat ze niet geïndexeerd worden. Iemand hier ervaring mee? 

Ik wil helemaal niet lid worden van die kleine torrentsites met een 'leuke community' en dan gezeik krijgen als ik een oude torrent download en mn ratio niet haal.. Ik wil gewoon een Pirate Bay of een KiackAssTorrents site! Nu maak ik veel gebruik van RARBG.. maarja, volgens mij is het ook een kwestie van tijd tot die offline gaat...

Het nadeel van het darkweb is dat de overdrachtssnelheden niet goed zijn. Dan moet je een week wachten op een film van 5GB. Torrent/NZB websites komen en gaan, een valt, tien ontstaan. Het is ontzettend moeilijk om een grote torrent website te onderhouden. Er zijn enorme (server)kosten, maar goede advertenties zijn er niet, het verdienmodel is lastig. Daarnaast zitten alle grote copyright trollen achter een torrent site aan als deze succesvol is. Ik zou niet lekker in mijn stal liggen als ik een enorme torrent site zou beheren.

Kan het niet zo zijn dat je op het Darkweb dan alleen de website host en deze linkt naar de torrent bestanden buiten het darkweb. M.a.w. dat de website niet officieel te vinden is maar torrent files wel snel zijn. 

Of kan je dan niet werken met ratio etc? 

Er bestaat via Dark Web / Deep Web weldegelijk een stream mogelijkheid voor Torrent Sites. Kijk maar eens op de site van  Dark Web Streams.

6 uur geleden zei Duken:

Kan het niet zo zijn dat je op het Darkweb dan alleen de website host en deze linkt naar de torrent bestanden buiten het darkweb. M.a.w. dat de website niet officieel te vinden is maar torrent files wel snel zijn. 

Of kan je dan niet werken met ratio etc? 

Aan zoiets zat ik ook te denken.. 

@SkeletorMaar dan zit je weer met streams? Gezien naar je link tenminste.. Ik wil gewoon downloaden en het op mn HD zetten.. :)

Edit: Site nog even goed bekeken maar dit is gewoon een 'normale' site die 'dark web' in zn naam heeft..? Of wellicht snap ik het niet. Ik ben weinig ervaren met het dark web gebeuren. Wil me er constant nog meer in verdiepen maar komt er maar niet van. :) 

Ik heb het nu over Torrents trouwens maar een Usenet site zou ook perfect zijn.. 

3 uur geleden zei SirNixon:

@SkeletorMaar dan zit je weer met streams? Gezien naar je link tenminste.. Ik wil gewoon downloaden en het op mn HD zetten.. :)

Edit: Site nog even goed bekeken maar dit is gewoon een 'normale' site die 'dark web' in zn naam heeft..? Of wellicht snap ik het niet. Ik ben weinig ervaren met het dark web gebeuren. Wil me er constant nog meer in verdiepen maar komt er maar niet van. :) 

Hoe het precies zit met de genoemde sites op Dark Web Streams weet ik ook niet tot in de puntjes, maar u zou best wel gelijk kunnen hebben. Specifieke Dark Web websites moet je uiteraard bereiken via het Onion Network (Tor Browser), maar daar zijn ontelbaar veel sites te vinden die ook met Torrent bestanden werken. Kijk voor 1 voorbeeldje maar eens onder deze link.

Ik zal deze week weer s even de Tor Browser downloaden en kijken hoe makkelijk er goeie sites te vinden zijn. Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik de union links hier posten? ( @Skeletorals dat tenminste niet in strijd is met de forumregels?)

2 minuten geleden zei SirNixon:

Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik de union links hier posten? ( @Skeletorals dat tenminste niet in strijd is met de forumregels?)

Goede morgen @SirNixon,

Of  @Duken een overzicht van Onion linkjes naar Torrent websites hier getoond wil hebben zoals dat nu ook het geval is met alle andere getoonde linkjes naar de verschillende community 's weet ik niet. Daar mag de Administrator zelf een reactie op geven. De link van  DeepWebSiteslinks die ik zelf heb gegeven in mijn voorgaande reactie geeft nog maar een heel klein overzichtje van Torrent websites op het DeepWeb en het is natuurlijk maar de vraag of er leden geïnteresseerd zijn in een totaal overzicht. 

Even een korte reactie vanuit de auto.

Goed idee! Volgens mij mag dat linken naar dark web sites geen problemen geven. Is ook weer ouderwets spannend, wat zit daar in het donkere web? 

Ik zal van de week een nieuwe categorie creëeren. 👍

Kleine toevoeging, moet dan deep web zijn idpv dark web. Daar is bijvoorbeeld ook Facebook. Maar darkweb is het drugs verkoop gebeuren, dan mag weer niet. 

Tenminste, dat lees ik zojuist... 🤯

1 uur geleden zei Duken:

Kleine toevoeging, moet dan deep web zijn idpv dark web. Daar is bijvoorbeeld ook Facebook. Maar darkweb is het drugs verkoop gebeuren, dan mag weer niet. 

Tenminste, dat lees ik zojuist... 🤯

Ooh dat daar ook verschil in zit wist ik ook niet.. De drugs, wapens en alle andere rare categorieën  heb ik geen behoefte aan om te vinden.. Het gaat mij meer een goede download site, dus daar ligt de focus op. En ook geen idee of ik zomaar wat kan vinden en wanneer ik er precies mee bezig ga hoor! Niet te hoge verwachtingen gelijk! :) 

Page 1 of 3Volgende