wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Top 10 meest gedownloade films van 29 mei tot 4 juni

De top 10 meest gedownloade films van 29 mei tot 4 juni. Deze week staat de film ‘John Wick: Chapter 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Logan’ en ‘The Boss Baby’ maakt de top drie compleet.

Week 12, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. John Wick: Chapter 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 

Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Ook kunt u Kodi gebruiken i.c.m. Exodus om films te streamen en vergeet je VPN verbinding niet.

Toon volledig nieuwsbericht

John Wick 2 in de bioscoop gezien, was te doen. 
Maar Logan was het geld echt waard. Fantastische film.
Waarom mensen massaal Kong: Skull Island begrijp ik niet.
Het is een zeer visuele film, de huidige rip's zijn redelijk goed maar het is beter om op een Web-DL of BluRay rip te wachten.

Logan moet ik ook nog zien. The Boss baby lijkt mij trouwens ook erg leuk.

Maar voor Logan gaan we een avond goed zitten :proost:

Logan is meer een dan bioscoopkaartje waard IMHO. En ik hou niet eens van de Xmen.
Ik raad je aan om op een goede rip te wachten, er zijn nu al releases maar het kan net wat beter. (BluRay)
De Boss Baby is het tegenovergestelde van Logan. Boss Baby is een familiefilm die ook voor kinderen leuk is.
Logan is erg bloederig, het verhaal is ook niet echt vrolijkmakend.

Ik ben juist gek op de Marvel series en dus ook x-men.

Voor mij dus extra genieten. Maar ik wacht inderdaad een retail release af. Dank ^_^