Plaats | Vorige wk | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (1) | Valerian and the City of a Thousand Planets | 6.7 / trailer |
2 | (…) | The Hitman’s Bodyguard | 7.0 / trailer |
3 | (5) | 24 Hours to live | 5.7 / trailer |
4 | (9) | Thor Ragnarok (HDTS/Cam) | 8.2 / trailer |
5 | (6) | Spider-Man: Homecoming | 7.8 / trailer |
6 | (…) | Jeepers Creepers 3 | 4.4 / trailer |
7 | (10) | American Made (Subbed HDrip) | 7.3 / trailer |
8 | (3) | War for the Planet of the Apes | 7.8 / trailer |
9 | (2) | Atomic Blonde | 7.0 / trailer |
10 | (…) | Foreigner | 7.3 / trailer |
Top 10 meest gedownloade films van 13 november tot 19 november
Citaat van William op 13 november 2017, 13:40De top 10 meest gedownloade films van 13 november tot 19 november. Deze week staat de film ‘Valerian and the City of a Thousand Planets’ bovenaan, gevolgd door ‘The Hitman’s Bodyguard’ en ‘24 Hours to live’ maakt de top drie compleet.
Week 46 zijn er die nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Valerian and the City of a Thousand Planets is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.
Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
De top 10 meest gedownloade films van 13 november tot 19 november. Deze week staat de film ‘Valerian and the City of a Thousand Planets’ bovenaan, gevolgd door ‘The Hitman’s Bodyguard’ en ‘24 Hours to live’ maakt de top drie compleet.
Week 46 zijn er die nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Valerian and the City of a Thousand Planets is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.
Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
Plaats | Vorige wk | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (1) | Valerian and the City of a Thousand Planets | 6.7 / trailer |
2 | (…) | The Hitman’s Bodyguard | 7.0 / trailer |
3 | (5) | 24 Hours to live | 5.7 / trailer |
4 | (9) | Thor Ragnarok (HDTS/Cam) | 8.2 / trailer |
5 | (6) | Spider-Man: Homecoming | 7.8 / trailer |
6 | (…) | Jeepers Creepers 3 | 4.4 / trailer |
7 | (10) | American Made (Subbed HDrip) | 7.3 / trailer |
8 | (3) | War for the Planet of the Apes | 7.8 / trailer |
9 | (2) | Atomic Blonde | 7.0 / trailer |
10 | (…) | Foreigner | 7.3 / trailer |
Citaat van Meh Meh op 13 november 2017, 15:16
Valerian and the City of a Thousand Planets wil ik in het weekend even kijken.
Er zijn nu uitstekende RIP's van te vinden.
The Hitman’s Bodyguard was redelijk vermakelijk, maar een beetje simpel.
Wat ik grappig vond was dat het grootste deel van de film in Nederland is opgenomen.
Valerian and the City of a Thousand Planets wil ik in het weekend even kijken. Er zijn nu uitstekende RIP's van te vinden.
|
Citaat van William op 13 november 2017, 18:45The Hitman's Bodyguard ga ik dit weekend eens bekijken. Ben wel benieuwd. Ook Valerian and the City of a Thousand Planets staat inmiddels op me lijstje.
The Hitman's Bodyguard ga ik dit weekend eens bekijken. Ben wel benieuwd. Ook Valerian and the City of a Thousand Planets staat inmiddels op me lijstje.
Citaat van Duken op 13 november 2017, 21:03Hij staat er niet op, maar ik heb zondag Transformers 5 bekeken. Ik ben van van de robots maar dit was echt te. Ik heb het idee gehad dat Michael Bay dacht... Dude this scene from 30 seconds Just had 63 explosions. We need more, let There should be a Submarine also.
we need at least 68763 explosions every 5 seconds
Jammer, ik wil meer robot en minder ontploffingen.
Hitman ga ik ook kijken.
Hij staat er niet op, maar ik heb zondag Transformers 5 bekeken. Ik ben van van de robots maar dit was echt te. Ik heb het idee gehad dat Michael Bay dacht... Dude this scene from 30 seconds Just had 63 explosions. We need more, let There should be a Submarine also. we need at least 68763 explosions every 5 seconds
Jammer, ik wil meer robot en minder ontploffingen.
Hitman ga ik ook kijken.
Citaat van Rikkert. op 13 november 2017, 21:25Transformers. Wordt nog wat met die man en zijn serie haha
![]()
Transformers. Wordt nog wat met die man en zijn serie haha
Citaat van Meh Meh op 13 november 2017, 22:451 uur geleden zei Rikkert.:Transformers. Wordt nog wat met die man en zijn serie haha
![]()
The Rock, The Island en Armageddon waren goed te doen, leuk kijkvoer. Maar voor de rest is er volgens mij helemaal niets wat maar enigszins te doen was.
Na het maken van The Island heeft Bay ergens een soort special effects syndroom opgelopen denk ik wel eens.
Geweld, explosies, heel veel CGI, mooie vrouwen en onnavolgbaar snel camerawerk moeten het ontbreken van een verhaallijn en goed acteerwerk vervangen.
En dat werkt volgens mij helaas niet helemaal... Niet voor mij althans.![]()
1 uur geleden zei Rikkert.:Transformers. Wordt nog wat met die man en zijn serie haha
![]()
The Rock, The Island en Armageddon waren goed te doen, leuk kijkvoer. Maar voor de rest is er volgens mij helemaal niets wat maar enigszins te doen was.
Na het maken van The Island heeft Bay ergens een soort special effects syndroom opgelopen denk ik wel eens.
Geweld, explosies, heel veel CGI, mooie vrouwen en onnavolgbaar snel camerawerk moeten het ontbreken van een verhaallijn en goed acteerwerk vervangen.
En dat werkt volgens mij helaas niet helemaal... Niet voor mij althans.
Citaat van ShadowMaster op 14 november 2017, 18:42valerian staat ook bij mij nog op het lijstje om te gaan kijken.
valerian staat ook bij mij nog op het lijstje om te gaan kijken.
Citaat van Meh Meh op 14 november 2017, 19:04Ja, dat las ik. Er zijn geen positieve reviews te vinden over deel 5.
Deel 1 en 2 heb ik in de bioscoop gezien. Maar de manier waarop Megan Fox aanwezig was om mooi te zijn, stoorde mij ontzettend.
Leuk dat er een mooie vrouw in een film zit maar cast er dan 1 die echt kan acteren.
Ook John Turturro vond ik een erg irritante verschijning, het leek alsof hij in de films zat omdat ze hem een rol moesten geven.Ik heb wel goede herinneringen aan de oude Transformers serie.
Vroeger, voor RTL4, waren er altijd cartoons zonder ondertiteling op Sky Channel.
Ieder weekend zat ik dan om 06:00 uur voor de TV, tot een uur of 12.
Dankzij He-man en de Transformers (en misschien My little pony) sprak ik op mijn 6e al vloeiend Engels.
Ja, dat las ik. Er zijn geen positieve reviews te vinden over deel 5.
Deel 1 en 2 heb ik in de bioscoop gezien. Maar de manier waarop Megan Fox aanwezig was om mooi te zijn, stoorde mij ontzettend.
Leuk dat er een mooie vrouw in een film zit maar cast er dan 1 die echt kan acteren.
Ook John Turturro vond ik een erg irritante verschijning, het leek alsof hij in de films zat omdat ze hem een rol moesten geven.
Ik heb wel goede herinneringen aan de oude Transformers serie.
Vroeger, voor RTL4, waren er altijd cartoons zonder ondertiteling op Sky Channel.
Ieder weekend zat ik dan om 06:00 uur voor de TV, tot een uur of 12.
Dankzij He-man en de Transformers (en misschien My little pony ) sprak ik op mijn 6e al vloeiend Engels.