Tijdje afwezig geweest.
Citaat van marthaeen op 2 mei 2022, 12:56Hoi Ik heet marthaeen en ben een tijdje vanwege gezondheidsproblemen afwezig geweest.
Nu ben ik weer een beetje toe aan van alles en nog wat .Dus ook Kodi en vpn, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Welke VPN is nu het makkelijkst en redelijk goedkoop, zie van alles voorbij komen maar mijn hersens zijn niet zo snel meer,
Dus wie kan mij op weg helpen?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Hoi Ik heet marthaeen en ben een tijdje vanwege gezondheidsproblemen afwezig geweest.
Nu ben ik weer een beetje toe aan van alles en nog wat .Dus ook Kodi en vpn, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Welke VPN is nu het makkelijkst en redelijk goedkoop, zie van alles voorbij komen maar mijn hersens zijn niet zo snel meer,
Dus wie kan mij op weg helpen?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Citaat van Duken op 3 mei 2022, 06:08Welkom! Je bent inderdaad de laatste keer in 2018 online geweest. Gezellig je weer te zien.
Als VPN provider raad ik echt 100% Private internet access vpn aan. Ik ben er nog steeds zo tevreden over en hij is erg goedkoop
![]()
Welkom! Je bent inderdaad de laatste keer in 2018 online geweest. Gezellig je weer te zien.
Als VPN provider raad ik echt 100% Private internet access vpn aan. Ik ben er nog steeds zo tevreden over en hij is erg goedkoop
Citaat van marthaeen op 26 september 2022, 07:00Wegens omstandigheden weer een tijdje niet geweest, hoop nu wat vaker te komen.
Zie regelmatig VPN en dat wil ik ook ,maar hoe doe ik dat?
Wil ook graag iptv maar zie zoveel van die dingen dat ik ook niet meer zie welke het beste is.
Wie helpt mij?
Bij Voorbaat Dank
Marthaeen
Wegens omstandigheden weer een tijdje niet geweest, hoop nu wat vaker te komen.
Wil ook graag iptv maar zie zoveel van die dingen dat ik ook niet meer zie welke het beste is.
Wie helpt mij?
Bij Voorbaat Dank
Marthaeen
Citaat van Diederik op 26 september 2022, 09:032 uur geleden zei marthaeen:Wegens omstandigheden weer een tijdje niet geweest, hoop nu wat vaker te komen.
Wie helpt mij?
Bij Voorbaat Dank
Marthaeen
Ik zou eerst maar even dit lezen voordat je eraan begint
2 uur geleden zei marthaeen:Wegens omstandigheden weer een tijdje niet geweest, hoop nu wat vaker te komen.
Wie helpt mij?
Bij Voorbaat Dank
Marthaeen
Ik zou eerst maar even dit lezen voordat je eraan begint
Citaat van marthaeen op 26 september 2022, 10:41Heb net PIA gedownload en wat nu? gaat hij vanzelf wat doen of moet ik wat doen?
Nee dus. heb hem aangeklikt en dan zegt hij dat het niet op mijn pc kan?
Heb net PIA gedownload en wat nu? gaat hij vanzelf wat doen of moet ik wat doen?
Nee dus. heb hem aangeklikt en dan zegt hij dat het niet op mijn pc kan?
Citaat van Diederik op 28 september 2022, 07:34Op 26-9-2022 om 11:40 zei marthaeen:Maar je hebt toch ook legale sites?
Of zie ik dat verkeerd?
Snap er niks meer van.
Nee niks is legaal van IPTV omdat het alles aanbied wat dus helemaal nog niet mogelijk is. Ik hoop dat ze in de toekomst wel zoiets gaan doen maar het is niet legaal.
Op 26-9-2022 om 11:40 zei marthaeen:Maar je hebt toch ook legale sites?
Of zie ik dat verkeerd?
Snap er niks meer van.
Nee niks is legaal van IPTV omdat het alles aanbied wat dus helemaal nog niet mogelijk is. Ik hoop dat ze in de toekomst wel zoiets gaan doen maar het is niet legaal.
Citaat van Demo op 28 september 2022, 11:06Op 26-9-2022 om 11:40 zei marthaeen:Maar je hebt toch ook legale sites?
Of zie ik dat verkeerd?
Snap er niks meer van.
Hallo @marthaeen, als je meer wil weten over de mogelijkheden van IPTV zou je even kunnen lezen wat daarover bekend is op de website van internetvergelijk.nl onder deze link.
Op 26-9-2022 om 11:40 zei marthaeen:Maar je hebt toch ook legale sites?
Of zie ik dat verkeerd?
Snap er niks meer van.
Hallo @marthaeen, als je meer wil weten over de mogelijkheden van IPTV zou je even kunnen lezen wat daarover bekend is op de website van internetvergelijk.nl onder deze link.