the-universe.org offline Testing 123..?
Citaat van Demo op 12 mei 2018, 15:05Ik kan niet meer op http://the-universe.org/ komen. Ik krijg een melding Testing 123.
Ook als ik mijn vpn uit zet krijg ik deze pagina, ben ik geblokkeerd of zijn er werkzaamheden aan de website universe?
Ik kan niet meer op http://the-universe.org/ komen. Ik krijg een melding Testing 123.
Ook als ik mijn vpn uit zet krijg ik deze pagina, ben ik geblokkeerd of zijn er werkzaamheden aan de website universe?
Citaat van The Arrow op 12 mei 2018, 15:23denk dat er werkzaamheden bezig zijn ..want de site is nog maar nieuw..zou vlug zijn dat ze offline zijn..gewoon vanavond of morgen eens proberen in te loggen..
denk dat er werkzaamheden bezig zijn ..want de site is nog maar nieuw..zou vlug zijn dat ze offline zijn..gewoon vanavond of morgen eens proberen in te loggen..
Citaat van Demo op 12 mei 2018, 19:20Zoals al gemeld in andere topic dit is de reden. Universe komt niet meer terug:
Dankzij alle zwart praat en dat een aantal mensen het grappig vonden prive gegevens van de beheerder online te zetten. Is de beheerder tot de conclusie gekomen te stoppen uit veiligheid voor zijn leden en zijn team.
Hiervoor diepe respect naar de beheerder omdat het een moeilijke keus was na een goede opstart.
Jammer alleen dat je zulke mensen hebben die het andere niet gunnen en hier ook het slechte over andere praten. Wie maakt niet uit. Maar als je de nzb community omzeep wilt hebben, hiermee begint het dus.
erg jammer nogmaals en de rest die wat nieuws opstarten succes
Zoals al gemeld in andere topic dit is de reden. Universe komt niet meer terug:
Dankzij alle zwart praat en dat een aantal mensen het grappig vonden prive gegevens van de beheerder online te zetten. Is de beheerder tot de conclusie gekomen te stoppen uit veiligheid voor zijn leden en zijn team.
Hiervoor diepe respect naar de beheerder omdat het een moeilijke keus was na een goede opstart.
Jammer alleen dat je zulke mensen hebben die het andere niet gunnen en hier ook het slechte over andere praten. Wie maakt niet uit. Maar als je de nzb community omzeep wilt hebben, hiermee begint het dus.
erg jammer nogmaals en de rest die wat nieuws opstarten succes
Citaat van Misterkilobyte op 13 mei 2018, 07:47Jammer hoor, vondt ze al best goed
Jammer hoor, vondt ze al best goed
Citaat van Demo op 13 mei 2018, 11:09ervaring leert dat de mensen op zo'n forum echt niet kunnen stoppen en altijd weer boven komen drijven.
ervaring leert dat de mensen op zo'n forum echt niet kunnen stoppen en altijd weer boven komen drijven.