wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

the-universe.org offline Testing 123..?

Page 1 of 2Volgende

Ik kan niet meer op http://the-universe.org/ komen. Ik krijg een melding Testing 123.

Ook als ik mijn vpn uit zet krijg ik deze pagina, ben ik geblokkeerd of zijn er werkzaamheden aan de website universe?

denk dat er werkzaamheden bezig zijn ..want de site is nog maar nieuw..zou vlug zijn dat ze offline zijn..gewoon vanavond of morgen eens proberen in te loggen..

Ze zijn nog steeds offline 🙁

straks weer proberen.... Dank je The Arrow

Hier het zelfde probleem Testing 123

Zoals al gemeld in andere topic dit is de reden. Universe komt niet meer terug:

Dankzij alle zwart praat en dat een aantal mensen het grappig vonden prive gegevens van de beheerder online te zetten. Is de beheerder tot de conclusie gekomen te stoppen uit veiligheid voor zijn leden en zijn team. 

Hiervoor diepe respect naar de beheerder omdat het een moeilijke keus was na een goede opstart. 

Jammer alleen dat je zulke mensen hebben die het andere niet gunnen en hier ook het slechte over andere praten. Wie maakt niet uit. Maar als je de nzb community omzeep wilt hebben, hiermee begint het dus.

erg jammer nogmaals en de rest die wat nieuws opstarten succes

Heel jammer dat THE-UNIVERSE uit de lucht is , net dat er ook wat was voor een Mac gebruiker.

Spijtig maar goed te begrijpen en een logische keuze om problemen voor te zijn. :(

Jammer hoor, vondt ze al best goed

ervaring leert dat de mensen op zo'n forum echt niet kunnen stoppen en altijd weer boven komen drijven.

spijtig 

maar he me netflix aangeschaft dus gedaan met downloaden 

Page 1 of 2Volgende