terug van weggeweest
Citaat van Eve op 10 december 2020, 17:35Hoi allemaal,
Nu al wel weer even geleden dat ik hier actief was, zeker 8tal jaar... weet zelfs mijn nick niet meer van toen 🙂
Terug een account aangemaakt, en hoop opnieuw even goed geholpen te worden als voorheen.
Intussen minder bezig met tv, film enzo, maar van deze site heb ik altijd veel geleerd. En nu terug een vraagje gepost.
groetjes allemaal
Hoi allemaal,
Nu al wel weer even geleden dat ik hier actief was, zeker 8tal jaar... weet zelfs mijn nick niet meer van toen 🙂
Terug een account aangemaakt, en hoop opnieuw even goed geholpen te worden als voorheen.
Intussen minder bezig met tv, film enzo, maar van deze site heb ik altijd veel geleerd. En nu terug een vraagje gepost.
groetjes allemaal
Citaat van Lemurian op 12 december 2020, 12:33Op 11-12-2020 om 08:30 zei Duken:Wat een mooi nostalgisch stuk! Dit is prachtig om zo terug te lezen en welke vormen van codering en dergelijke werden gebruikt door de jaren heen die duken.nl zo vorm hebben gegeven! Echt geweldig om die oude dingen terug te zien! 👍
Op 11-12-2020 om 08:30 zei Duken:
Wat een mooi nostalgisch stuk! Dit is prachtig om zo terug te lezen en welke vormen van codering en dergelijke werden gebruikt door de jaren heen die duken.nl zo vorm hebben gegeven! Echt geweldig om die oude dingen terug te zien! 👍