Tele2 blokkeert mijn router bij het portforwarden...
Citaat van Joel op 17 januari 2017, 09:18Hallo, ik zit sinds kort bij tele2... en het werk niet echt, ik wil de port 25565 portforwarden (Minecraft server) maar dat kan in het modem (van tele2) zelf niet. dus heb ik een linksys router gekocht! de cisco linksys wrt320n. maar mijn modem heeft een ingebouwde firewall die alle inkomende en uitgaande comunicatie blokkeert... heeft iemand toevallig een oplossing? zou graag wat horen! groetjes joel.
Hallo, ik zit sinds kort bij tele2... en het werk niet echt, ik wil de port 25565 portforwarden (Minecraft server) maar dat kan in het modem (van tele2) zelf niet. dus heb ik een linksys router gekocht! de cisco linksys wrt320n. maar mijn modem heeft een ingebouwde firewall die alle inkomende en uitgaande comunicatie blokkeert... heeft iemand toevallig een oplossing? zou graag wat horen! groetjes joel.
Citaat van Demo op 17 januari 2017, 12:16nee... hij is helemaal dicht gettimmerd door tele2... je kan er niks mee, geen poort openstellen geen gbridge mode geen dmz niks...
nee... hij is helemaal dicht gettimmerd door tele2... je kan er niks mee, geen poort openstellen geen gbridge mode geen dmz niks...
Citaat van Demo op 17 januari 2017, 12:20Dan zou je dit nog kunnen proberen: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/dmz-plaats-port-forwarding-15883
Dan zou je dit nog kunnen proberen: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/dmz-plaats-port-forwarding-15883
Citaat van Joel op 17 januari 2017, 12:36dat is t m dus juist...mijn modems web interface geeft geen dmz aan geen advanced options niks... de router staat er alleen voor qua protforwarden en dmz...
dat is t m dus juist...mijn modems web interface geeft geen dmz aan geen advanced options niks... de router staat er alleen voor qua protforwarden en dmz...
Citaat van reneetje1969 op 17 januari 2017, 13:28Soms is een modem alleen op afstand door de provider in bridge modus te zetten. Informeer dit eens bij Tele2.
Soms is een modem alleen op afstand door de provider in bridge modus te zetten. Informeer dit eens bij Tele2.