Suggestie: Hall of Fame?
Citaat van Yoshi op 21 maart 2020, 23:57Hallo!
Wellicht is het een leuk idee om een soort Hall Of Fame van Nederlandse vertalers (en misschien uploaders, of is dat tegen de regels?) te maken. Door de jaren heen zijn er heel wat mensen gekomen en gegaan, geen idee welke mensen of groepen nu nog actief zijn. Zie het als een soort eerbetoon 😇
Hallo!
Wellicht is het een leuk idee om een soort Hall Of Fame van Nederlandse vertalers (en misschien uploaders, of is dat tegen de regels?) te maken. Door de jaren heen zijn er heel wat mensen gekomen en gegaan, geen idee welke mensen of groepen nu nog actief zijn. Zie het als een soort eerbetoon 😇
Citaat van Duken op 22 maart 2020, 06:46Dat is zeker niet tegen de regels. Het is ook best een leuk idee om een lijst te hebben met deze mensen. Maar deze zijn (veelal) niet lid van de Duken community wat trouwens geen probleem is (we kunnen ze ook gewoon noemen). Ik weet alleen niet hoe ik er mee zou moeten beginnen. Ik kan waarschijnlijk een drie stuks? uploaders / vertalers terug vinden en deze in een bedank lijst zetten.
Die kan iedereen dan aanvullen. @Yoshi vind je dit toevallig zelf niet leuk om te doen?
Je mag er een mooi topic voor creëren in bijvoorbeeld algemeen. Laat maar weten of dat lukt. Dat we ze mogen bedanken is trouwens echt wel een goed plan.
Dat is zeker niet tegen de regels. Het is ook best een leuk idee om een lijst te hebben met deze mensen. Maar deze zijn (veelal) niet lid van de Duken community wat trouwens geen probleem is (we kunnen ze ook gewoon noemen). Ik weet alleen niet hoe ik er mee zou moeten beginnen. Ik kan waarschijnlijk een drie stuks? uploaders / vertalers terug vinden en deze in een bedank lijst zetten.
Die kan iedereen dan aanvullen. @Yoshi vind je dit toevallig zelf niet leuk om te doen? Je mag er een mooi topic voor creëren in bijvoorbeeld algemeen. Laat maar weten of dat lukt. Dat we ze mogen bedanken is trouwens echt wel een goed plan.