streaming pc
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 19 april 2021, 17:50hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners
onder jullie
daarom een vraagke van een zeer goede kameraad
hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen
be welke software of dergelijk kan dat
hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners
onder jullie
daarom een vraagke van een zeer goede kameraad
hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen
be welke software of dergelijk kan dat
Citaat van Demo op 19 april 2021, 18:15Een antwoord op deze vraag is in beknopte vorm te lezen in een Artikel van Gamepc.nl. Als je na het lezen van dit artikel nog steeds zeker bent dat dit je doel is kan je meer uitgebreide handleidingen van de specifieke onderdelen gaan doorlezen die je makkelijk kan vinden door in Google even te zoeken op de tekst; Wat heb je nodig om PC games te streamen
Een antwoord op deze vraag is in beknopte vorm te lezen in een Artikel van Gamepc.nl. Als je na het lezen van dit artikel nog steeds zeker bent dat dit je doel is kan je meer uitgebreide handleidingen van de specifieke onderdelen gaan doorlezen die je makkelijk kan vinden door in Google even te zoeken op de tekst; Wat heb je nodig om PC games te streamen
Citaat van William op 19 april 2021, 19:48Speciaal voor streamen van games: streamen met OBS
Stap voor stap handleiding
Let’s Stream!OBS setup (NL) <- Klik hier maar eens
Werkt top 😉
Speciaal voor streamen van games: streamen met OBS
Stap voor stap handleiding
Let’s Stream!OBS setup (NL) <- Klik hier maar eens
Werkt top 😉
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 20 april 2021, 18:27bedankt ik heb het hem laten weten deze middag op het werk
bedankt ik heb het hem laten weten deze middag op het werk