Sterk verminderd geluidsniveau Sony Vaio na update Windows 10
Citaat van William op 16 oktober 2015, 09:43Dag heren,
Na het updaten van mijn Sony Vaio SVF1421C4E naar Windows 10 heb ik een sterk verminderd audioniveau. Als ik het geluid op m'n laptop op 100% zet, dan hoor ik nog steeds nauwelijks iets. Ik heb de driver meerdere malen verwijderd en van de Sony site de driver weer gedownload en geïnstalleerd. Zoals op de afbeelding te zien mis ik ook nog eens de tab 'Enhancements' onder 'Eigenschappen van luidspreker/hoofdtelefoon'.
Het is een erg lastig probleem, omdat o.a. het beluisteren van YouTube video's hierdoor moeilijk wordt.
Heeft iemand een suggestie wat ik nog meer kan proberen?
Mvg,
Dag heren,
Na het updaten van mijn Sony Vaio SVF1421C4E naar Windows 10 heb ik een sterk verminderd audioniveau. Als ik het geluid op m'n laptop op 100% zet, dan hoor ik nog steeds nauwelijks iets. Ik heb de driver meerdere malen verwijderd en van de Sony site de driver weer gedownload en geïnstalleerd. Zoals op de afbeelding te zien mis ik ook nog eens de tab 'Enhancements' onder 'Eigenschappen van luidspreker/hoofdtelefoon'.
Het is een erg lastig probleem, omdat o.a. het beluisteren van YouTube video's hierdoor moeilijk wordt.
Heeft iemand een suggestie wat ik nog meer kan proberen?
Mvg,
Citaat van DukeNPDA op 17 oktober 2015, 07:08Staat je "niveau" wel voluit? Binnen Windows kan je ook je geluid harder en zachter zetten. Zou je daar eens willen kijken?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Staat je "niveau" wel voluit? Binnen Windows kan je ook je geluid harder en zachter zetten. Zou je daar eens willen kijken?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Citaat van Duken op 17 oktober 2015, 07:11Deze oplossing kwam ik tegen op een ander forum.
Installeer deze driver toevoeging voor je realtek.
https://www.asus.com/support/FAQ/1009973/
Succes!
Deze oplossing kwam ik tegen op een ander forum.
Installeer deze driver toevoeging voor je realtek.
https://www.asus.com/support/FAQ/1009973/
Succes!
Citaat van reneetje1969 op 19 oktober 2015, 20:56Het riekt naar een driver probleem. Wordt Windows 10 wel ondersteund door de meest recente driver? Dit is iets wat je eens zou kunnen informeren bij Sony.
Het riekt naar een driver probleem. Wordt Windows 10 wel ondersteund door de meest recente driver? Dit is iets wat je eens zou kunnen informeren bij Sony.