Spotnet 931 foutcode met Ziggo
Citaat van Demo op 7 januari 2017, 18:26Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.
Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.
Citaat van Duken op 7 januari 2017, 21:49Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool.
Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool.
Citaat van Ramsterdam op 8 januari 2017, 11:3217 uur geleden zei Gast dennis:Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.
per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/
17 uur geleden zei Gast dennis:Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.
per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/
Citaat van Duken op 8 januari 2017, 11:56Goed dat je het meld! Dank.
Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo:
Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play.
Goed dat je het meld! Dank.
Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo:
Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play.
Citaat van Demo op 8 januari 2017, 15:48Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet
Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet
Citaat van reneetje1969 op 9 januari 2017, 12:55Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt.
Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig.
Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt.
Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig.
Citaat van Ramsterdam op 9 januari 2017, 15:1823 uur geleden zei Gast Dennis:Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet
Heb je met spotlite dezelfde problemen?
in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170
23 uur geleden zei Gast Dennis:Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet
Heb je met spotlite dezelfde problemen?
in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170
Citaat van lowi op 5 juli 2017, 17:22Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots.
De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl
Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ?
Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots.
De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl
Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ?
Citaat van Meh Meh op 5 juli 2017, 22:33Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer.
Probeer het eens met news.kpn.nlMisschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben.
Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer.
Probeer het eens met news.kpn.nl
Misschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben.