wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet 931 foutcode met Ziggo

Page 1 of 2Volgende

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool.

 

17 uur geleden zei Gast dennis:

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/

Goed dat je het meld! Dank.

Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo:

Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play. 

 

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Kan je eens je gegevens invoeren in deze tool? Welke foutmelding krijg je dan terug?

 

Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt.

Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig.

23 uur geleden zei Gast Dennis:

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Heb je met spotlite dezelfde problemen?
in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170

Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots.

De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl

Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ?

Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer.
Probeer het eens met news.kpn.nl

Misschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben.

Page 1 of 2Volgende