wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet 2.0 wil niet meer opstarten en geeft een foutmelding b_5b .

Page 1 of 2Volgende

Hallo,

Spotnet 2.0 en/of laptop is vanmiddag gecrashed en ik heb mijn laptop opnieuw op moeten starten.

Daarna wil Spotnet 2.0 niet meer opstarten en geeft de volgende foutmelding:

Een popup screen met tekst: Oeps

<OnIntialized>b_5b: startIndex mag niet groter zijn dan de lengte van de tekenreeks.

Parameternaam: startIndex

Spotnet 1.8.1 werkt nog wel.

Spotnet 2.0 verwijderd via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen en opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet, blijft dezelfde foutmelding geven.

Operating Systeem: Windows 8.1

post-85925-0-72891400-1441566944_thumb.p

Kan je één van deze twee oplossingen proberen?

Probeer eens user.config te verwijderen, wordt vanzelf weer aangemaakt.

C:Users<jouw-naam>AppDataLocalSpotnetSpotnet.exe_Url_XXXXXX...2.0.0.105user.config

als je Spotnet 1.8.1 ernaast draait

Spotnet.exe_Url_XXXXXX...1.8.1user.config

ook verwijderen.

_XXXXXX... = combinatie van cijfers en letters

of:

alle bestanden in de map C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataSpotnetAdmin verwijderen.

Had hiervoor, zonder effect ook de map cache leeggehaald en de .dbs bestanden verwijderd, vermoed dat alleen de bestanden in de Admin map al voldoende zijn.

Hoi,

Heb beide oplossingen geprobeerd.

1. Map voor Spotnet 1.8.1 is er niet. Er is alleen map voor 2.0.0.105.

user.config verwijderd, maar foutmelding blijft.

2. Heb geen toegang tot de map C:Documents and Settings, dus niet verder kunnen gaan.

Spotnet 1.8.1 werkt nog steeds wel.

post-85925-0-13174500-1441636446_thumb.p

post-85925-0-65483300-1441636459.png

Kan je in de plaats van C:Documents and settings naar C:users of C:gebruikers? En dan All UsersApplication DataSpotnetAdmin verwijderen

Hoi,

Ik had nu ineens wel een aparte map voor 2.0.0.105 en 1.8.1, maar bestand verwijderen uit beide mappen heeft niet geholpen.

Ik kan wel naar C:Gebruikers, maar dan heb ik niet "All Users", alleen "Default" en mijn eigen account, sorry.

En bij "Default" staat geen SpotnetAdmin

Heb je onder je eigen account in:

C:gebruikersdefault of jouaccount Application Data een folder spotnet? Deze zal je moeten verwijderen. Lukt het dan wel?

Hoi,

Ik heb de hele map "Spotnet" verwijderd op C:Gebruikersmijn accountAppDataLocal en toen Spotnet opnieuw opgestart en nu doet hij het weer.

Zowel 2.0 en 1.8.1 werken nu.

Super bedankt voor je hulp!

:goed: :goed: :goed:

Fijn om te horen en bedankt voor de terug koppeling. Veel download plezier. :)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Bedankt voor je feedback MightyMug. Hopelijk werkt deze oplossing voor meerdere mensen. Het is namelijk een veel voorkomend probleem waar heel veel mensen last van hebben.

Hoi Duken Pro,

Misschien is het een open deur, maar misschien is het een idee om een uninstall te maken waar dit soort bestanden die blijkbaar achterblijven met een gewone windows uninstall wel worden verwijderd.

Page 1 of 2Volgende