Spotnet 2.0 - Minder content als met Spotnet 1.8
Citaat van moppie op 13 november 2015, 15:57Hallo,
Als ik het filmbestand vergelijk van spotnet 1.8 en 2.0 staan er bij spotnet 1.8 andere films op dan bij spotnet 2.0. Hoe kan ik films, die ik zie op spotnet 1.8, ook vinden op spotnet 2.0. Spotnet 1.8 staat op laptop maar daar doe ik geen films op downloaden. Spotnet 2 op computer
Hallo,
Als ik het filmbestand vergelijk van spotnet 1.8 en 2.0 staan er bij spotnet 1.8 andere films op dan bij spotnet 2.0. Hoe kan ik films, die ik zie op spotnet 1.8, ook vinden op spotnet 2.0. Spotnet 1.8 staat op laptop maar daar doe ik geen films op downloaden. Spotnet 2 op computer
Citaat van reneetje1969 op 14 november 2015, 21:00In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.
In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.
Citaat van Zombymario op 4 december 2015, 15:27In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.
Waarschijnlijk dit ja, je moet eens weten (vooral in de Windows-categorie) hoeveel trollen/fake(s)posters er zijn.
In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.
Waarschijnlijk dit ja, je moet eens weten (vooral in de Windows-categorie) hoeveel trollen/fake(s)posters er zijn.
Citaat van reneetje1969 op 5 december 2015, 20:58Dat heb je goed Zombymario. Je moet tegenwoordig heel goed oppassen op Spotnet. Voornamelijk in de Windows sectie maar ook films en ebooks zijn niet meer heilig.
Dat heb je goed Zombymario. Je moet tegenwoordig heel goed oppassen op Spotnet. Voornamelijk in de Windows sectie maar ook films en ebooks zijn niet meer heilig.
Citaat van reneetje1969 op 16 december 2015, 18:14Spotnet werkt gewoon nog steeds hoor. Welke melding krijg je dan?
Spotnet werkt gewoon nog steeds hoor. Welke melding krijg je dan?