vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet 2.0 - Minder content als met Spotnet 1.8

Hallo,

Als ik het filmbestand vergelijk van spotnet 1.8 en 2.0 staan er bij spotnet 1.8 andere films op dan bij spotnet 2.0. Hoe kan ik films, die ik zie op spotnet 1.8, ook vinden op spotnet 2.0. Spotnet 1.8 staat op laptop maar daar doe ik geen films op downloaden. Spotnet 2 op computer

In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.

In principe zou je op beide versies dezelfde content moeten kunnen zien. Zijn bij beide versies de databases up-to-date? Ook zou het nog kunnen zijn dat bij een van de versies een black&white list filter is ingeschakeld waardoor de posters die op de blacklist staan die worden weergegeven.

Waarschijnlijk dit ja, je moet eens weten (vooral in de Windows-categorie) hoeveel trollen/fake(s)posters er zijn.

Dat heb je goed Zombymario. Je moet tegenwoordig heel goed oppassen op Spotnet. Voornamelijk in de Windows sectie maar ook films en ebooks zijn niet meer heilig.

spotnet gestopt kan er niet meer opkomen,jammer

Spotnet werkt gewoon nog steeds hoor. Welke melding krijg je dan?