softwarepaleis offline
Citaat van DukeNPDA op 16 juni 2012, 18:16Softwarepaleis en dvdhuis waren van dezelfde eigenaar. ze zijn beide offline en niet meer te benaderen.
de rede weet ik helaas niet, misschien een ander lid wel? verhaal gaat wel dat de eigenaar nieuwe sites gaat beginnen.
Softwarepaleis en dvdhuis waren van dezelfde eigenaar. ze zijn beide offline en niet meer te benaderen.
de rede weet ik helaas niet, misschien een ander lid wel? verhaal gaat wel dat de eigenaar nieuwe sites gaat beginnen.
Citaat van William op 17 juni 2012, 13:40Ik heb zojuist een mail gehad van Softwarepaleis.
Ze gaan verder onder een andere naam http://www.softwarepiraat.org
Ik heb zojuist een mail gehad van Softwarepaleis.
Ze gaan verder onder een andere naam http://www.softwarepiraat.org
Citaat van Zombymario op 18 juni 2012, 15:27Beste DukeNPDA ,
Wat heeft het voor nut de mail hier te plaatsen ?
Greetz Sammic
Waarschijnlijk wilt DukeN met behulp van die email een nieuwsbericht maken, zodat andere gebruikers van deze site het ook weten. Een email in een nieuwsbericht geeft het wel meer geloofwaardigheid dan dat er staat dat member sammic een email heeft ontvangen (niet lullig bedoelt hoor)
Beste DukeNPDA ,
Wat heeft het voor nut de mail hier te plaatsen ?
Greetz Sammic
Waarschijnlijk wilt DukeN met behulp van die email een nieuwsbericht maken, zodat andere gebruikers van deze site het ook weten. Een email in een nieuwsbericht geeft het wel meer geloofwaardigheid dan dat er staat dat member sammic een email heeft ontvangen (niet lullig bedoelt hoor)
Citaat van KianYu op 18 juni 2012, 17:19En ook om te weten of hij daadwerkelijk een e-mail heeft gehad met die link, of dat hij iets anders promoot
En ook om te weten of hij daadwerkelijk een e-mail heeft gehad met die link, of dat hij iets anders promoot
Citaat van Duken op 18 juni 2012, 19:09Inderdaad, zou een leuk nieuwsbericht worden. Ik denk dat veel oude leden van de sites zoeken waarom hij offline is. Maar een officieel bericht is fijn om te lezen
Inderdaad, zou een leuk nieuwsbericht worden. Ik denk dat veel oude leden van de sites zoeken waarom hij offline is. Maar een officieel bericht is fijn om te lezen
Citaat van sammic op 19 juni 2012, 07:10Bij deze :
Hallo allemaal,
Na een noodgedwongen "pauze" zijn we weer terug. Helaas met een nieuwe naam en blanco site. Maar we zijn er weer en dat is het belangrijkste. Vanaf nu gaat het SoftwarePaleis dan ook verder als SoftwarePiraat. We willen je van harte uitnodigen om je weer te registrern op onze nieuwe site. Inloggen met je oude gegevens is helaas niet mogelijk. Mocht je nog kredietpunten hebben staan op de oude site dan kan je een berichtje sturen naar onze Systeembeheerder Riss. Dan gaat hij het voor je nakijken.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op de SoftwarePiraat.
Met vriendelijke groet,
Staf SoftwarePiraat
www.softwarepiraat.org
Bij deze :
Hallo allemaal,
Na een noodgedwongen "pauze" zijn we weer terug. Helaas met een nieuwe naam en blanco site. Maar we zijn er weer en dat is het belangrijkste. Vanaf nu gaat het SoftwarePaleis dan ook verder als SoftwarePiraat. We willen je van harte uitnodigen om je weer te registrern op onze nieuwe site. Inloggen met je oude gegevens is helaas niet mogelijk. Mocht je nog kredietpunten hebben staan op de oude site dan kan je een berichtje sturen naar onze Systeembeheerder Riss. Dan gaat hij het voor je nakijken.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op de SoftwarePiraat.
Met vriendelijke groet,
Staf SoftwarePiraat