wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

softwarepaleis offline

Page 1 of 2Volgende

hallo weet iemand waarom softwarepaleis.org niet meer bereikbaar is

Softwarepaleis en dvdhuis waren van dezelfde eigenaar. ze zijn beide offline en niet meer te benaderen.

de rede weet ik helaas niet, misschien een ander lid wel? verhaal gaat wel dat de eigenaar nieuwe sites gaat beginnen.

Ik heb zojuist een mail gehad van Softwarepaleis.

Ze gaan verder onder een andere naam http://www.softwarepiraat.org

Zou je die mail hier kunnen plaatsen ?

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Beste DukeNPDA ,

Wat heeft het voor nut de mail hier te plaatsen ?

Greetz Sammic

Hee, je hebt het wel tegen onze geliefde admin, hè? :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Beste DukeNPDA ,

Wat heeft het voor nut de mail hier te plaatsen ?

Greetz Sammic

Waarschijnlijk wilt DukeN met behulp van die email een nieuwsbericht maken, zodat andere gebruikers van deze site het ook weten. Een email in een nieuwsbericht geeft het wel meer geloofwaardigheid dan dat er staat dat member sammic een email heeft ontvangen (niet lullig bedoelt hoor) ;)

En ook om te weten of hij daadwerkelijk een e-mail heeft gehad met die link, of dat hij iets anders promoot ;)

Inderdaad, zou een leuk nieuwsbericht worden. Ik denk dat veel oude leden van de sites zoeken waarom hij offline is. Maar een officieel bericht is fijn om te lezen

Bij deze :

Hallo allemaal,

Na een noodgedwongen "pauze" zijn we weer terug. Helaas met een nieuwe naam en blanco site. Maar we zijn er weer en dat is het belangrijkste. Vanaf nu gaat het SoftwarePaleis dan ook verder als SoftwarePiraat. We willen je van harte uitnodigen om je weer te registrern op onze nieuwe site. Inloggen met je oude gegevens is helaas niet mogelijk. Mocht je nog kredietpunten hebben staan op de oude site dan kan je een berichtje sturen naar onze Systeembeheerder Riss. Dan gaat hij het voor je nakijken.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op de SoftwarePiraat.

Met vriendelijke groet,

Staf SoftwarePiraat

http://www.softwarepiraat.org

Page 1 of 2Volgende