Software downloaden via mij macbook
Citaat van richard1986 op 19 december 2017, 18:19Goede dag forum lede
had een vraag wie kan mij helpen bij het downloaden van programmas voor mijn macbook graag hoor ik van jullie uiteraard tegen een vergoeding
Goede dag forum lede
had een vraag wie kan mij helpen bij het downloaden van programmas voor mijn macbook graag hoor ik van jullie uiteraard tegen een vergoeding
Citaat van Duken op 20 december 2017, 06:30Hulp tegen vergoeding doen we hier niet. We helpen elkaar vrijblijvend
Maar je wilt dus downloaden met een MacBook? Zoek je films? Je kan proberen te beginnen met nieuwsgroepen. Er zijn voldoende nieuwsgroepen download cliënts voor de Mac.
Informatie vind je hier:
Hulp tegen vergoeding doen we hier niet. We helpen elkaar vrijblijvend
Maar je wilt dus downloaden met een MacBook? Zoek je films? Je kan proberen te beginnen met nieuwsgroepen. Er zijn voldoende nieuwsgroepen download cliënts voor de Mac.
Informatie vind je hier:
Citaat van William op 20 december 2017, 07:40Als het om een downloadclient voor Nieuwsgroepen gaat, dan kan ik NZBVortex van harte aanraden. Weliswaar niet gratis, maar het werkt perfect. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Als het om een downloadclient voor Nieuwsgroepen gaat, dan kan ik NZBVortex van harte aanraden. Weliswaar niet gratis, maar het werkt perfect. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Citaat van richard1986 op 20 december 2017, 11:41Hey monkie bedankt voor de tip het hoeft ook niet gratis als het maar goed is en waar kan ik deze downloaden en werkt deze ook op mijn macbook kan ik er ook programmas downloaden sorry voor al die vragen maar is voor mij allemaal nieuw
Hey monkie bedankt voor de tip het hoeft ook niet gratis als het maar goed is en waar kan ik deze downloaden en werkt deze ook op mijn macbook kan ik er ook programmas downloaden sorry voor al die vragen maar is voor mij allemaal nieuw
Citaat van richard1986 op 20 december 2017, 11:425 uur geleden zei Duken:Hulp tegen vergoeding doen we hier niet. We helpen elkaar vrijblijvend
Informatie vind je hier:
Hey bedankt voor de tip ga er mee aan de slag
5 uur geleden zei Duken:Hulp tegen vergoeding doen we hier niet. We helpen elkaar vrijblijvend
Informatie vind je hier:
Hey bedankt voor de tip ga er mee aan de slag
Citaat van William op 20 december 2017, 12:4251 minuten geleden zei richard1986:Hey monkie bedankt voor de tip het hoeft ook niet gratis als het maar goed is en waar kan ik deze downloaden en werkt deze ook op mijn macbook kan ik er ook programmas downloaden sorry voor al die vragen maar is voor mij allemaal nieuw
Jazeker. NZBVortex is er enkel voor macOS. Je kunt het programma hier downloaden.
Een licentie kost (uit me hoofd) een kleine 9 euro.Naast bijvoorbeeld films, kun je ook programma’s downloaden via nieuwsgroepen.
Neem ook onderstaande pagina even door. Daar staat een uitleg over Payservers,Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Dan helpen we je verder
51 minuten geleden zei richard1986:Hey monkie bedankt voor de tip het hoeft ook niet gratis als het maar goed is en waar kan ik deze downloaden en werkt deze ook op mijn macbook kan ik er ook programmas downloaden sorry voor al die vragen maar is voor mij allemaal nieuw
Jazeker. NZBVortex is er enkel voor macOS. Je kunt het programma hier downloaden.
Een licentie kost (uit me hoofd) een kleine 9 euro.
Naast bijvoorbeeld films, kun je ook programma’s downloaden via nieuwsgroepen.
Neem ook onderstaande pagina even door. Daar staat een uitleg over Payservers,
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Dan helpen we je verder
Citaat van richard1986 op 20 december 2017, 15:46Hey top voor de info ik ga er van het weekend op me gemakje mee aan de slag mocht ik er niet uit komen hoor je van me bedankt nogmaals
Hey top voor de info ik ga er van het weekend op me gemakje mee aan de slag mocht ik er niet uit komen hoor je van me bedankt nogmaals
Citaat van richard1986 op 26 december 2017, 09:38Hey nee ben niet zo technisch hahah
Hey nee ben niet zo technisch hahah
Citaat van richard1986 op 28 december 2017, 23:04hey aller eerst wil ik iedereen bedanken voor alle hulp het lukt mij alleen niet om het op mijn macbook te installeren zou iemand dit voor mij kunnen doen via teamviewer alvast bedankt
hey aller eerst wil ik iedereen bedanken voor alle hulp het lukt mij alleen niet om het op mijn macbook te installeren zou iemand dit voor mij kunnen doen via teamviewer alvast bedankt