do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

sluit je ogen

Page 1 of 2Volgende

Kan iemand mij helpen aan dit boek van Michael Robotham ?

Is zo'n 5 weken geleden op Spotnet gespot dus deze zou te vinden moeten zijn op Spotnet of op torrentsites.

Nou ik vind hem niet hoor ....

Ik krijg spotnet niet aan de gang.

Daar moet je tijdens de aanmelding zelfs voor gratis proefperiode een creditcard opgeven.

Die heb ik niet en wil ik ook echt niet.

Dit boek is nog zeer nieuw dus zal ik wel gewoon moeten wachten.

De paar keer dat het wel word vermeld is het fake of niet langer aangeboden.

Toch bedankt voor uw reactie! 

Creditcard voor spotnet?!  Dan heb je een verkeerde versie. 

Probeer deze maar

Nou ik vind hem niet hoor ....

Ik krijg spotnet niet aan de gang.

Daar moet je tijdens de aanmelding zelfs voor gratis proefperiode een creditcard opgeven.

Die heb ik niet en wil ik ook echt niet.

Dit boek is nog zeer nieuw dus zal ik wel gewoon moeten wachten.

De paar keer dat het wel word vermeld is het fake of niet langer aangeboden.

Toch bedankt voor uw reactie! 

Ik heb telfort dus kom al snel uit bij een trail .... Die begint dan dus gratis maar je dient wel al direct betaalgegevens in te vullen voor na die periode.

Ach ja helaas. Telfort heeft geen nieuwsgroepen server en dan zal je lid moeten worden van een Usenet dienst. Helaas maar waar, even afwachten dus :)

Genoeg torrentsites waar dit boek te vinden is hoor.

Serieus ? Heb je niet per ongeluk dezelfde titel van een andere schrijver gezien ??

Ja, ben serieus. Zoals ik al vertelde is dit boek ruim een maand geleden op Spotnet gespot. Veel Nederlandse torrentsites zetten deze boeken (afzonderlijk of in een pakketje met nieuw uitgekomen ebooks) door op hun torrentsite. Een overzicht van de meeste Nederlandse trackers vind je hier: http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/

Page 1 of 2Volgende