seeden tijdens slaapstand laptop
Citaat van Demo op 9 mei 2018, 17:18hallo heb een zeer moeilijke vraag kan ik tijdens het seeden van een torrent mijn laptop
in slaapstand zetten niet dat ik hem voldig moet aan laten staan
laat maar iets weten liefst vandaag nog
Gr bartje28
hallo heb een zeer moeilijke vraag kan ik tijdens het seeden van een torrent mijn laptop
in slaapstand zetten niet dat ik hem voldig moet aan laten staan
laat maar iets weten liefst vandaag nog
Gr bartje28
Citaat van reneetje1969 op 9 mei 2018, 22:08Als je je laptop in slaapstand zet dan draait je torrentclient niet meer en ben je dus niet aan het seeden. Je zal je laptop dus aan moeten laten staan om te kunnen seeden. Wel kan je de klep van je laptop dicht doen als jij bij Energiebeheer in je configuratiescherm instelt dat er geen actie moet worden ondernomen bij het sluiten van de klep.
Als je je laptop in slaapstand zet dan draait je torrentclient niet meer en ben je dus niet aan het seeden. Je zal je laptop dus aan moeten laten staan om te kunnen seeden. Wel kan je de klep van je laptop dicht doen als jij bij Energiebeheer in je configuratiescherm instelt dat er geen actie moet worden ondernomen bij het sluiten van de klep.
Citaat van Duken op 10 mei 2018, 06:17Dat klopt, je kunt niet seeden als je laptop in slaapstand staat. Wel kan je een actie doen zoals lage energie en scherm uit bij het dichtklappen van je laptop. Precies wat @Reneetje62 eigenlijk aangeeft.
Dat klopt, je kunt niet seeden als je laptop in slaapstand staat. Wel kan je een actie doen zoals lage energie en scherm uit bij het dichtklappen van je laptop. Precies wat @Reneetje62 eigenlijk aangeeft.
Citaat van Demo op 10 mei 2018, 16:36dus als ik het goed bergij seeden niet in slaapstand wel je klep dicht mits wat be je instelling gedaan te hebben
dus als ik het goed bergij seeden niet in slaapstand wel je klep dicht mits wat be je instelling gedaan te hebben