samsug galaxy s3 is uitgevallen en gaat niet meer aan
Citaat van Astrid Brouwer op 3 oktober 2016, 19:36haai haai, ff een misschien dom vraagje:
mijn telefoon start niet meer op, het volgende is gebeurt: 1 % vol en viel uit, wil ik m na wat zou het zijn? drie uur weer aanzetten wil die dit niet? iemand ervaring hiermee?
het gaat om een galaxy s3 van samsung..
haai haai, ff een misschien dom vraagje:
mijn telefoon start niet meer op, het volgende is gebeurt: 1 % vol en viel uit, wil ik m na wat zou het zijn? drie uur weer aanzetten wil die dit niet? iemand ervaring hiermee?
het gaat om een galaxy s3 van samsung..
Citaat van Duken op 3 oktober 2016, 19:40Domme vragen bestaan niet
Lader in het toestel laten voor 15 minuten, daarna heb je weer voldoende stoom om te starten. Dat kan niet met 1%batterij.
Domme vragen bestaan niet
Lader in het toestel laten voor 15 minuten, daarna heb je weer voldoende stoom om te starten. Dat kan niet met 1%batterij.
Citaat van Astrid Brouwer op 3 oktober 2016, 19:42jamaar, hij was 3 uur geleden 1% en uitgevallen, op het battery laden tekentje, nu moet hij dus voller zijn, maar ging aan en toen direct weer uit?
jamaar, hij was 3 uur geleden 1% en uitgevallen, op het battery laden tekentje, nu moet hij dus voller zijn, maar ging aan en toen direct weer uit?
Citaat van Astrid Brouwer op 3 oktober 2016, 19:44ok, er brand een lichtje rood, laat m nu ff voor wat het is..
ok, er brand een lichtje rood, laat m nu ff voor wat het is..
Citaat van Astrid Brouwer op 3 oktober 2016, 19:46yaaay met hard reset kom je overal! tis dus gelukt! hehe!
yaaay met hard reset kom je overal! tis dus gelukt! hehe!
Citaat van Duken op 3 oktober 2016, 19:47Top! Ik ken het probleem
Soms even wachten tot er genoeg juice in het toestel is. Dan kan hij weer aan.
Top! Ik ken het probleem
Soms even wachten tot er genoeg juice in het toestel is. Dan kan hij weer aan.
Citaat van Astrid Brouwer op 3 oktober 2016, 19:50hahahahaha helemaal waar pfieuw dacht ff dat hij stuk was..
hahahahaha helemaal waar pfieuw dacht ff dat hij stuk was..
Citaat van Duken op 3 oktober 2016, 20:04Het is óók best vreemd. Normaal gesproken is je toestel leeg en hang je hem aan de lader zodat hij gelijk aan kan. Maar soms is je telefoon zo leeg dat het lijkt alsof zijn reserves ook op zijn. Dan moet je echt een minuut of 10/15 wachten aan de lader voordat hij weer aan kan.
Het is óók best vreemd. Normaal gesproken is je toestel leeg en hang je hem aan de lader zodat hij gelijk aan kan. Maar soms is je telefoon zo leeg dat het lijkt alsof zijn reserves ook op zijn. Dan moet je echt een minuut of 10/15 wachten aan de lader voordat hij weer aan kan.