Resurrections.place
Citaat van Terminatir op 22 september 2021, 13:02Beste Duken leden,
Wij zijn een nieuwe site gestart genaamd Resurrections.place wij zijn al een geruime tijd bezig geweest in het nzb wereldje maar lijkt ons toch wel weer leuk om het weer eens te proberen.
Wij hopen dan ook ons steentje bij te dragen om gratis films/series/software etc aan te bieden.
Wij wensen dan ook iedereen welkom op onze site, en hopen dan ook een lange duurzame tijd mee te kunnen draaien.
Groetjes Terminator.
Beste Duken leden,
Wij zijn een nieuwe site gestart genaamd Resurrections.place wij zijn al een geruime tijd bezig geweest in het nzb wereldje maar lijkt ons toch wel weer leuk om het weer eens te proberen.
Wij hopen dan ook ons steentje bij te dragen om gratis films/series/software etc aan te bieden.
Wij wensen dan ook iedereen welkom op onze site, en hopen dan ook een lange duurzame tijd mee te kunnen draaien.
Groetjes Terminator.
Citaat van Misterkilobyte op 22 september 2021, 13:16Ben al lid bij jullie ziet er goed uit mooie site
Ben al lid bij jullie ziet er goed uit mooie site
Citaat van Demo op 22 september 2021, 14:31Leuk voor de persoonlijke aanmelding @Terminatir, maar ik heb eerder de link naar de Community al geplaatst bijna direct na de bekendmaking via de PM op Movietracks.
Leuk voor de persoonlijke aanmelding @Terminatir, maar ik heb eerder de link naar de Community al geplaatst bijna direct na de bekendmaking via de PM op Movietracks.
Citaat van dscorpio99 op 24 september 2021, 16:14Ik heb me ook al aangemeld, Wacht nog op goed keuring
![]()
Ben erg benieuwd.
Ik heb me ook al aangemeld, Wacht nog op goed keuring
Ben erg benieuwd.
Citaat van donna23 op 24 september 2021, 17:05Op 22-9-2021 om 15:02 zei Terminatir:Beste Duken leden,
Groetjes Terminator.
dank u wel zijn er blij mee
Op 22-9-2021 om 15:02 zei Terminatir:Beste Duken leden,
Groetjes Terminator.
dank u wel zijn er blij mee