wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Resurrections.place

Page 1 of 6Volgende

Beste Duken leden,

Wij zijn een nieuwe site gestart genaamd Resurrections.place wij zijn al een geruime tijd bezig geweest in het nzb wereldje maar lijkt ons toch wel weer leuk om het weer eens te proberen.

Wij hopen dan ook ons steentje bij te dragen om gratis films/series/software etc aan te bieden.

Wij wensen dan ook iedereen welkom op onze site, en hopen dan ook een lange duurzame tijd mee te kunnen draaien.

Groetjes Terminator.

resurrections

Ben al lid bij jullie ziet er goed uit mooie site

welkom een mooi aanvulling 

Leuk voor de persoonlijke aanmelding @Terminatir, maar ik heb eerder de link naar de Community al geplaatst bijna direct na de bekendmaking via de PM op Movietracks. ;)

Mooi bedankt, ik ga ook lid worden

Ik heb me  ook al aangemeld, Wacht nog op goed keuring :)

Ben erg benieuwd.

Op 22-9-2021 om 15:02 zei Terminatir:

Beste Duken leden,

Wij zijn een nieuwe site gestart genaamd Resurrections.place wij zijn al een geruime tijd bezig geweest in het nzb wereldje maar lijkt ons toch wel weer leuk om het weer eens te proberen.

Wij hopen dan ook ons steentje bij te dragen om gratis films/series/software etc aan te bieden.

Wij wensen dan ook iedereen welkom op onze site, en hopen dan ook een lange duurzame tijd mee te kunnen draaien.

Groetjes Terminator.

resurrections

dank u wel zijn er blij mee

Hopenlijk verzuipen jullie niet in de nwe aanmeldingen. Ik zit met smart te wachten 😉

@Terminatir

Succes met de site, en hoop dat het een mooie plek kan worden voor vele leden!

Van harte succes toegewenst!

Page 1 of 6Volgende