registratie place2home is terug open
Citaat van Demo op 23 februari 2018, 18:24hallo allemaal vele van jullie hebben mischien dit onder vonden
maar de registratie van place2homeis terug open
wie de link niemeer heeft https://place2home.net/forum.php
hallo allemaal vele van jullie hebben mischien dit onder vonden
maar de registratie van place2homeis terug open
wie de link niemeer heeft https://place2home.net/forum.php
Citaat van ShadowMaster op 24 februari 2018, 21:05mediamaatjes is ook weer terug open
![]()
mediamaatjes is ook weer terug open
Citaat van Duken op 25 februari 2018, 06:52Wat goed! En mediamaatjes ook. Die zijn toch een lange periode dicht geweest. Meer dan 6 maanden denk ik? Maar we mogen weer aanmelden! Hoeraaa
Wat goed! En mediamaatjes ook. Die zijn toch een lange periode dicht geweest. Meer dan 6 maanden denk ik? Maar we mogen weer aanmelden! Hoeraaa
Citaat van ShadowMaster op 25 februari 2018, 09:16ja is echt goed , gaat weer de goeie kant op.
ja is echt goed , gaat weer de goeie kant op.
Citaat van Demo op 26 februari 2018, 05:53zo dat ik deze morgen zie is place2home registratie weer gesloten
al geluk dat ik het op tijd gezien heb dat ie open was zodat ik me kon aanmelden
gr en tot straks
zo dat ik deze morgen zie is place2home registratie weer gesloten
al geluk dat ik het op tijd gezien heb dat ie open was zodat ik me kon aanmelden
gr en tot straks
Citaat van Meh Meh op 26 februari 2018, 11:27Sodeju. Maanden dicht paar dagen open en dan weer dicht.
Het is een wel erg exclusieve club, ik denk dat ze de boel sluiten omdat ze bang zijn voor brein en co.
Sodeju. Maanden dicht paar dagen open en dan weer dicht.
Het is een wel erg exclusieve club, ik denk dat ze de boel sluiten omdat ze bang zijn voor brein en co.
Citaat van William op 26 februari 2018, 17:23Dat is inderdaad erg snel.
Ik vrees dat we nu weer een aantal maanden moeten wachten voordat de registratie weer open gaat.
Dat is inderdaad erg snel.
Ik vrees dat we nu weer een aantal maanden moeten wachten voordat de registratie weer open gaat.