Registratie force4fun.today
Citaat van sluwe-klant op 19 juni 2019, 04:39Ik heb geprobeerd me aan te melden bij force4fun.today ,maar ik krijg geen bevestigings mail.
even voor de duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt tijdens de aanmelding.
iemand een idee hoelang het duurt voor dat je een bevestigingsmail krijgt?
Ik heb geprobeerd me aan te melden bij force4fun.today ,maar ik krijg geen bevestigings mail.
even voor de duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt tijdens de aanmelding.
iemand een idee hoelang het duurt voor dat je een bevestigingsmail krijgt?
Citaat van sveri69 op 6 augustus 2019, 20:31k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.
heb het al tig keren geprobeerd maar lukt niet wie helpt
k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.
Citaat van Demo op 7 augustus 2019, 05:108 uur geleden zei sveri69:k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.
Dan ben je waarschijnelijk geband had ik ook oplossing is dan ga naar een vriend of familie lid en probeer daar een nieuw account te maken of ergens anders waar je wifi hebt zoals de Appie
8 uur geleden zei sveri69:k heb ook laast dat ik als ik ww vergeten intik ik geen mali ontvang of wel maar deze niet reageert.
Dan ben je waarschijnelijk geband had ik ook oplossing is dan ga naar een vriend of familie lid en probeer daar een nieuw account te maken of ergens anders waar je wifi hebt zoals de Appie
Citaat van FBI op 15 augustus 2019, 08:08ook ik ben gebanned, na nieuwe Windows installatie accepteerde ze mijn inlog en ww niet meer nieuwe registratie gedaan en geen mail maar wel banned zeer nare ontwikkeling zonder enige reden
ook ik ben gebanned, na nieuwe Windows installatie accepteerde ze mijn inlog en ww niet meer nieuwe registratie gedaan en geen mail maar wel banned zeer nare ontwikkeling zonder enige reden