wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Rarbg geblokkeerd door KPN?

Hi all,

Eerste post hier. Ik probeerde gisteravond op mijn vaste torrentsite rarbg.com te komen maar zag dat deze is geblokkeerd door KPN, onder last van de rechter. Dit is dezelfde uitspraak als bij TPB.
Ik snap er dus niks van. Rarbg is toch niet Pirate Bay?

Hebben meer mensen hier last van? Of heeft iemand hier wat achtergrondinfo van?

Thanks!
Obinone

55 minuten geleden zei Obinone:

Ik probeerde gisteravond op mijn vaste torrentsite rarbg.com te komen maar zag dat deze is geblokkeerd door KPN

Dan gebruik je geen vpn, daar zou ik eerst maar iets aan doen om veilig te blijven.  Maar buiten dat staat hij niet op een blokkade lijst van een provider,  of ik moet iets over het hoofd zien. Dus ik denk dat je tegen een cloudflare pagina aan loopt.

EDIT: Ik kan er weer op! Strange things...
Ik ga tevens kijken naar een VPN!

Dank voor je reactie! Ik heb nooit vpn gebruikt bij rarbg, heb meegekregen dat dit geverifieerde torrents zijn. Waartegen helpt een VPN? Ik snap dat het je IP verbergt, maar waarvoor is het nodig bij rarbg?
Verder, kun je kort uitleggen wat een cloudflare pagina is?

Veel dank!

VPN raad ik je sterk aan, omdat het downloaden van films enz... Illegaal is en jou ip je in de problemen kan brengen, dat zal niet snel gebeuren als je alleen download, maar toch zit je niet op een onverwachte verrassing van b.v. Brein te wachten 😉

Met een vpn kan je ook weer toegang krijgen tot sites die geblockt worden door je provider. Als je met een vpn op Rarbg komt zie je dit:

304c214.JPG

Invullen en downloaden maar 😉 Ps, met cloudflare  beschermen sites zich tegen bijvoorbeeld DDos aanvallen.

@Obinone een uitleg over VPN kan je hier vinden.

https://www.rarbgprx.org/torrents.php

dees nog wel

Op 30-3-2022 om 09:07 zei Obinone:

Hi all,

Eerste post hier. Ik probeerde gisteravond op mijn vaste torrentsite rarbg.com te komen maar zag dat deze is geblokkeerd door KPN, onder last van de rechter. Dit is dezelfde uitspraak als bij TPB.
Ik snap er dus niks van. Rarbg is toch niet Pirate Bay?

Hebben meer mensen hier last van? Of heeft iemand hier wat achtergrondinfo van?

Thanks!
Obinone

ik kan er gewoon op hoor niks aan de hand

https://nos.nl/artikel/2423480-nederlandse-providers-moeten-populaire-illegale-torrentsites-blokkeren