ram latten ddr2 voor laptop
Citaat van witiewit op 22 september 2018, 06:58allo ik heb een laptop Toshiba Satellite maar hij gaat de laatste tijd heel traag. heb alles er al eens af gegooid om ik het beu was. maar als ik dan alles terug set is het weer van het zo. ik heb er 2x2 ram in zitten en draai op win 10. nu denk ik dat ik te weinig ram heb. financieel zit ik zo wat aan de grond. daarom mijn vraag IS ER HIER SOMS IEMAND dier er nog heeft lichen die ik mag hebben ?? DDR-2
Dank Bij Voorbaat :-))
allo ik heb een laptop Toshiba Satellite maar hij gaat de laatste tijd heel traag. heb alles er al eens af gegooid om ik het beu was. maar als ik dan alles terug set is het weer van het zo. ik heb er 2x2 ram in zitten en draai op win 10. nu denk ik dat ik te weinig ram heb. financieel zit ik zo wat aan de grond. daarom mijn vraag IS ER HIER SOMS IEMAND dier er nog heeft lichen die ik mag hebben ?? DDR-2
Dank Bij Voorbaat :-))
Citaat van Demo op 22 september 2018, 07:24Hoi witiewit,
Ik lees dat je op Windows 10 draait en ik vermoed dat deze OS te zwaar is voor jouw wat oudere type laptop.
Ik heb wat info gevonden die misschien voor jou wel een oplossing kan bieden als je tenminste zelf een beetje handig bent.
Onderstaand heb ik een artikel gelezen op een website.
Heb je nog een oude laptop die te traag is om de nieuwste Windows-versie te draaien? Gooi die zeker niet weg! Met Chromium OS bouw je ‘m immers om tot een vlotte Chromebook waar je nog veel plezier aan zult beleven. Chromium OS installeren doe je zo.
Hoi witiewit,
Ik lees dat je op Windows 10 draait en ik vermoed dat deze OS te zwaar is voor jouw wat oudere type laptop.
Ik heb wat info gevonden die misschien voor jou wel een oplossing kan bieden als je tenminste zelf een beetje handig bent.
Onderstaand heb ik een artikel gelezen op een website.
Heb je nog een oude laptop die te traag is om de nieuwste Windows-versie te draaien? Gooi die zeker niet weg! Met Chromium OS bouw je ‘m immers om tot een vlotte Chromebook waar je nog veel plezier aan zult beleven. Chromium OS installeren doe je zo.
Citaat van Duken op 22 september 2018, 07:26Ik heb geen geheugen liggen. Maar de oplossing van drifter is erg goed. Ik heb ook een Chromebook en werk er erg fijn mee.
Dat is altijd het proberen waard.
Ik heb geen geheugen liggen. Maar de oplossing van drifter is erg goed. Ik heb ook een Chromebook en werk er erg fijn mee.
Dat is altijd het proberen waard.