QR-code generator
Citaat van dre007 op 17 april 2021, 12:17Kan iemand met helpen met programma of excel-file om QR codes voor betalingen aan te makken?
dit doet het online maar had her graag offline gemaakt!
Dre
Kan iemand met helpen met programma of excel-file om QR codes voor betalingen aan te makken?
dit doet het online maar had her graag offline gemaakt!
Dre
Citaat van Demo op 17 april 2021, 16:47Als ik uw vraag goed begrijp bent u op zoek naar een Generator met de mogelijkheden zoals die omschreven staat op de Website van Aartjan.nl. Op deze website staat een link naar qrcode.tec-it.com die hierboven al door @fafke wordt aangehaald en naar mijn idee ook de beste optie is voor uw doel en bovendien Gratis. Een recente Barcode Studio Pro Software versie is niet of nauwelijks te vinden op Torrent of NZB Community 's.
Als ik uw vraag goed begrijp bent u op zoek naar een Generator met de mogelijkheden zoals die omschreven staat op de Website van Aartjan.nl. Op deze website staat een link naar qrcode.tec-it.com die hierboven al door @fafke wordt aangehaald en naar mijn idee ook de beste optie is voor uw doel en bovendien Gratis. Een recente Barcode Studio Pro Software versie is niet of nauwelijks te vinden op Torrent of NZB Community 's.
Citaat van William op 17 april 2021, 17:31De nieuwste Barcode Studio Pro kan ik wel voor je cracken als je die zou willen, dan gooi ik hem op softtrack , daar plaats ik hem wel onder software is free 😉 @dre007 Heb er wo of donderdag wel ff tijd voor.
De nieuwste Barcode Studio Pro kan ik wel voor je cracken als je die zou willen, dan gooi ik hem op softtrack , daar plaats ik hem wel onder software is free 😉 @dre007 Heb er wo of donderdag wel ff tijd voor.
Citaat van Demo op 19 april 2021, 16:59Op 17-4-2021 om 19:31 zei Tuinbever:De nieuwste Barcode Studio Pro kan ik wel voor je cracken als je die zou willen, dan gooi ik hem op softtrack , daar plaats ik hem wel onder software is free 😉 @dre007 Heb er wo of donderdag wel ff tijd voor.
Je zou toch verwachten dat je als topic starter hiermee een gat in de lucht zou springen als andere mensen dit voor een vreemde over hebben, maar de noodzaak is kennelijk niet zo groot als je inmiddels al 52 uur na het plaatsen van je vraag de moeite niet hebt genomen om even te te kijken of te reageren.
Op 17-4-2021 om 19:31 zei Tuinbever:De nieuwste Barcode Studio Pro kan ik wel voor je cracken als je die zou willen, dan gooi ik hem op softtrack , daar plaats ik hem wel onder software is free 😉 @dre007 Heb er wo of donderdag wel ff tijd voor.
Je zou toch verwachten dat je als topic starter hiermee een gat in de lucht zou springen als andere mensen dit voor een vreemde over hebben, maar de noodzaak is kennelijk niet zo groot als je inmiddels al 52 uur na het plaatsen van je vraag de moeite niet hebt genomen om even te te kijken of te reageren.
Citaat van dre007 op 19 april 2021, 19:49Oh jawel hoor!! Maar wil die mensen dat werk niet aandoen!
Ook nooit gedacht dat er iemand dit zou willen doen. Thanks TUINBEVER!
Ik dacht dat er iets simpel zou bestaan om zo'n qr code te maken! typ batch file ofzo
Ben ook bij KBC met mijn vraag geweest, eerste van kastje naar muur gestuurd, kon niet, dan enkel met speciaal boekhoudprogramma, dan proberen ze me allerlei abonnementen te slijten ...
Ga ook eerst eens zien hoe gemakkelijk Barcode Studio Pro werkt!
Dre
Oh jawel hoor!! Maar wil die mensen dat werk niet aandoen!
Ook nooit gedacht dat er iemand dit zou willen doen. Thanks TUINBEVER!
Ik dacht dat er iets simpel zou bestaan om zo'n qr code te maken! typ batch file ofzo
Ben ook bij KBC met mijn vraag geweest, eerste van kastje naar muur gestuurd, kon niet, dan enkel met speciaal boekhoudprogramma, dan proberen ze me allerlei abonnementen te slijten ...
Ga ook eerst eens zien hoe gemakkelijk Barcode Studio Pro werkt!
Dre
Citaat van Demo op 20 april 2021, 04:579 uur geleden zei dre007:Ik dacht dat er iets simpel zou bestaan om zo'n qr code te maken! typ batch file ofzo
Er staat een topic op Tweakers.net waar een code wordt genoemd en misschien wel datgene is waar je naar op zoek bent.
9 uur geleden zei dre007:Ik dacht dat er iets simpel zou bestaan om zo'n qr code te maken! typ batch file ofzo
Er staat een topic op Tweakers.net waar een code wordt genoemd en misschien wel datgene is waar je naar op zoek bent.
Citaat van dre007 op 20 april 2021, 06:03inderdaad, zoiets. rek nr en naam er instellen en telkens bedrag en mededeling invullen.
maar het programmeren is niet meer aan mij besteed. (ik kom nog van de commodore 64, wie kent deze nog?)
BV: in exceltabblad, gegeven invullen & aanvullen en qr verschijnt
inderdaad, zoiets. rek nr en naam er instellen en telkens bedrag en mededeling invullen.
maar het programmeren is niet meer aan mij besteed. (ik kom nog van de commodore 64, wie kent deze nog?)
BV: in exceltabblad, gegeven invullen & aanvullen en qr verschijnt