PS4 ombouwen hoe?
Citaat van Nougabol op 3 november 2021, 21:32Hallo,
moet ik de PS4 ombouwen om gedownloade games van het net te spelen?
Grtz, Nougabol.
Hallo,
moet ik de PS4 ombouwen om gedownloade games van het net te spelen?
Grtz, Nougabol.
Citaat van Demo op 4 november 2021, 07:17Dat is al jaren bekend @Bartje C, dat wanneer je illegale gedownloade spellen wil afspelen op een Playstation, dat je dan moet jailbreaken. Voor een PS4 is dat minder makkelijk als bij voorgaande modellen en ook nog afhankelijk van de Firmware. Je kan alles over de Ombouw lezen onder deze link.
Dat is al jaren bekend @Bartje C, dat wanneer je illegale gedownloade spellen wil afspelen op een Playstation, dat je dan moet jailbreaken. Voor een PS4 is dat minder makkelijk als bij voorgaande modellen en ook nog afhankelijk van de Firmware. Je kan alles over de Ombouw lezen onder deze link.
Citaat van SirNixon op 4 november 2021, 11:08Als je dit al niet weet dan zou ik me eerst nog wat gaan verdiepen in jailbreaken alvorens je dit daadwerkelijk gaat proberen.. YT staat ook vol met tutorials hierover.
Als je dit al niet weet dan zou ik me eerst nog wat gaan verdiepen in jailbreaken alvorens je dit daadwerkelijk gaat proberen.. YT staat ook vol met tutorials hierover.