PS4 controller op Steam
Citaat van guilpje op 29 december 2019, 16:58Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Citaat van Demo op 29 december 2019, 17:41Vanaf 2016 moet je Steam games kunnen spelen op je PC met een PS4 controler. Ik heb wat Nederlandstalige info onder deze link. Hopelijk is je Engels een beetje redelijk, want er bestaat ook een duidelijke omschrijving die ik heb neergezet onder deze link.
Vanaf 2016 moet je Steam games kunnen spelen op je PC met een PS4 controler. Ik heb wat Nederlandstalige info onder deze link. Hopelijk is je Engels een beetje redelijk, want er bestaat ook een duidelijke omschrijving die ik heb neergezet onder deze link.