do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

problemen bij install Kali Linux

Hallo , iemand ervaring met Kali Linux hier op het forum. ik heb nl een probleem om het geinstalleerd te krijgen op hard disk. Kali Linux x64 iso gedownl en op dvd gezet. boot van dvd en start optie graphical install. ik kan de installatie procedure zonder probleem doorlopen. dan volgt reboot. ik krijg grubloader - enter en systeem start op. ik krijg dan de message opstart meldingen en dan zou ik de login moeten krijgen en hier gaat het fout. na opstart krijg ik blackscreen en een dash in de linkerbovenhoek. het systeem blijft draaien maar ik krijg geen login scherm. ik heb dan een een andere optie geprobeerd dan de graphicall install. maar dat lukte ook niet. ik krijg geen error messages. kan iemand helpen ?

Is het bij de Dash mogelijk om te typen? Zo ja, probeer 'startx' (zonder ' ') eens

Is het bij de Dash mogelijk om te typen? Zo ja, probeer 'startx' (zonder ' ') eens

neen , dat heb ik natuurlijk geprobeerd hoor. ik kan niks typen , geen muis nada noppes

Ik heb een dringende vraag ik heb het met een USB boot gedaan maar mijn pc viel opeens uit en gaat helemaal noet meer aan wie weet waarom en wat nu omwas help me !!!!!

Je USB stick werkt niet meer?