Private trackers voor torrents
Citaat van cookiesmonster op 12 augustus 2016, 12:46Wie weet wat de grootste private trackers zijn en hoe kom ik daartussen?
Ik heb nu RarBG en die is bezig mijn oudere seizoenen aan te vullen.
Helaas gaat het met max 10Kb. Ik snap dat het aanbod klein is vanwege de leeftijd vd afleveringen maar 6 dagen wachten op 1GB is back to the old days
Wie weet wat de grootste private trackers zijn en hoe kom ik daartussen?
Ik heb nu RarBG en die is bezig mijn oudere seizoenen aan te vullen.
Helaas gaat het met max 10Kb. Ik snap dat het aanbod klein is vanwege de leeftijd vd afleveringen maar 6 dagen wachten op 1GB is back to the old days
Citaat van reneetje1969 op 13 augustus 2016, 22:26http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/
Overzicht van o.a. Nederlandse private trackers.
http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/
Overzicht van o.a. Nederlandse private trackers.
Citaat van William op 25 augustus 2016, 11:54Bedankt @Pistolebob! Erg fijn om te weten en ook dat je invites hebt
![]()
Bedankt @Pistolebob! Erg fijn om te weten en ook dat je invites hebt
Citaat van Duken op 6 september 2016, 17:31Mmm, blijf je van deze informatie krijgen @Pistolebob? Dit is waardevolle en handige informatie. Misschien een los topic voor aanmaken?
Mmm, blijf je van deze informatie krijgen @Pistolebob? Dit is waardevolle en handige informatie. Misschien een los topic voor aanmaken?
Citaat van Demo op 20 september 2016, 20:56film- kan ik geen wachtwoord meer van ophalen heb mijn pc opnieuw gereset en ben alles kwijt hij zegt error 500 . iemand een idee wat nu
film- kan ik geen wachtwoord meer van ophalen heb mijn pc opnieuw gereset en ben alles kwijt hij zegt error 500 . iemand een idee wat nu
Citaat van Duken op 21 september 2016, 04:45Brambo wil je een eigen topic aanmaken? Ik kan nu niet thuisbrengen wat er aan de hand is. Je hebt problemen met welke applicatie?
Brambo wil je een eigen topic aanmaken? Ik kan nu niet thuisbrengen wat er aan de hand is. Je hebt problemen met welke applicatie?