Private internet access VPN start niet op
Citaat van brijdec op 2 maart 2020, 19:45heb de desktop applicatie PIA vandaag gedownload en geïnstalleerd.
de app start echter niet het scherm op en ik kan dus niet de user en password ingeven.
Wat kan dat zijn?
heb de desktop applicatie PIA vandaag gedownload en geïnstalleerd.
de app start echter niet het scherm op en ik kan dus niet de user en password ingeven.
Wat kan dat zijn?
Citaat van William op 3 maart 2020, 07:4612 uur geleden zei brijdec:heb de desktop applicatie PIA vandaag gedownload en geïnstalleerd.
Wat kan dat zijn?
Wat voor Windows OS heb je? Komt rechts onder in beeld ook geen PIA icoon?
12 uur geleden zei brijdec:heb de desktop applicatie PIA vandaag gedownload en geïnstalleerd.
Wat kan dat zijn?
Wat voor Windows OS heb je? Komt rechts onder in beeld ook geen PIA icoon?
Citaat van brijdec op 6 maart 2020, 13:14nee geen icoon...ik heb W10...heb met helpdesk van PIA 4 dagen heen en weer gemaild.
ook zij kregen de desktop client niet aan de gang.
Ik heb de handdoek in de ring gegooid, kostte teveel tijd.. overweeg nu NORDVPN
nee geen icoon...ik heb W10...heb met helpdesk van PIA 4 dagen heen en weer gemaild.
Citaat van vuurvogel76 op 7 maart 2020, 05:0415 uur geleden zei brijdec:nee geen icoon...ik heb W10...heb met helpdesk van PIA 4 dagen heen en weer gemaild.
Nordvpn is een grote maar ook een dure,tevens als je ergens mee zit is de klantenservice vrij brutaal. Kijk deze is ik zelf heb deze uitgebreid getest https://www.5eurovpn.com/nl
En werkt prima
15 uur geleden zei brijdec:nee geen icoon...ik heb W10...heb met helpdesk van PIA 4 dagen heen en weer gemaild.
Nordvpn is een grote maar ook een dure,tevens als je ergens mee zit is de klantenservice vrij brutaal. Kijk deze is ik zelf heb deze uitgebreid getest https://www.5eurovpn.com/nl
En werkt prima