Popcorn Time via wii
Citaat van reneetje1969 op 20 april 2015, 21:04Als je bedoelt het streamen naar een tv via je wifi netwerk, ja dat is mogelijk met Popcorntime. Alleen hebben veel gebruikers bij het streamen het probleem dat er geen ondertiteling in beeld verschijnt. Maar dat zal je even moeten testen.
Als je bedoelt het streamen naar een tv via je wifi netwerk, ja dat is mogelijk met Popcorntime. Alleen hebben veel gebruikers bij het streamen het probleem dat er geen ondertiteling in beeld verschijnt. Maar dat zal je even moeten testen.
Citaat van Duken op 21 april 2015, 06:37Maar bedoel je Popcorn time gebruiken via Wifi op je Wii console? Dus of er een popcorn time versie bestaat welke je op de Wii kunt gebruiken ?
Maar bedoel je Popcorn time gebruiken via Wifi op je Wii console? Dus of er een popcorn time versie bestaat welke je op de Wii kunt gebruiken ?
Citaat van William op 21 april 2015, 18:31als ik de wii via de kabel aansluit op internet. kan ik er dan popcorn time opzetten? en als het kan. hoe moet ik dat dan precies doen?
als ik de wii via de kabel aansluit op internet. kan ik er dan popcorn time opzetten? en als het kan. hoe moet ik dat dan precies doen?