popcorn time chromecast
Citaat van popcorntime op 18 juni 2015, 14:21Ik wil graag gebruik maken van popcorn time met een chromecast. Ik heb nog geen ervaringen met een chromecast maar het zou een plug-and-play ding moeten zijn.
Weten jullie of popcorn time met een chromecast goed werkt en of er beperkingen zijn voor het afspelen van films / series via een andriod.
Ik heb popcorn time al op mijn andriod geïnstalleerd. Ik heb thuis ook een ipad welke IOS draait. Is het makkelijk om popcorn time op een ios te installeren ?
Ik wil graag gebruik maken van popcorn time met een chromecast. Ik heb nog geen ervaringen met een chromecast maar het zou een plug-and-play ding moeten zijn.
Weten jullie of popcorn time met een chromecast goed werkt en of er beperkingen zijn voor het afspelen van films / series via een andriod.
Ik heb popcorn time al op mijn andriod geïnstalleerd. Ik heb thuis ook een ipad welke IOS draait. Is het makkelijk om popcorn time op een ios te installeren ?
Citaat van Duken op 18 juni 2015, 14:26Soms komen ondertitels niet mee vanaf Popcorn time in Chromecast.
Zie ook
Maar je kan heel simpel in andriod de film / serie sturen naar je TV waar de Chromecast in zit via de cast knop.
Op IOS heb ik geen ervaring met Chromecast. Misschien dat iemand anders weet hoe je die kan installeren
Soms komen ondertitels niet mee vanaf Popcorn time in Chromecast.
Zie ook
Maar je kan heel simpel in andriod de film / serie sturen naar je TV waar de Chromecast in zit via de cast knop.
Op IOS heb ik geen ervaring met Chromecast. Misschien dat iemand anders weet hoe je die kan installeren