Pokemon GO op goedkope andriod telefoon voor de kinderen
Citaat van Demo op 19 juli 2016, 05:12Mijn kinderen zijn gek op Pokémon GO. De jongste van 9 jaar heeft nog geen eigen telefoon. Nu wil ik een goedkope telefoon aanschaffen waarmee hij buiten Pokémon GO kan spelen.
Een simkaart doe ik via simyo of een ander goed abonnementje. Pokemon GO heeft niet veel data nodig als je de Google map offline beschikbaar maakt. maar de kijkshop, mediamarkt etc staan vol met telefoontjes. Welke andriod werkt samen ivm Pokémon GO voor een leuke ervaring. Batterij zal ook wel goed moeten zijn.
Dank!
Mijn kinderen zijn gek op Pokémon GO. De jongste van 9 jaar heeft nog geen eigen telefoon. Nu wil ik een goedkope telefoon aanschaffen waarmee hij buiten Pokémon GO kan spelen.
Een simkaart doe ik via simyo of een ander goed abonnementje. Pokemon GO heeft niet veel data nodig als je de Google map offline beschikbaar maakt. maar de kijkshop, mediamarkt etc staan vol met telefoontjes. Welke andriod werkt samen ivm Pokémon GO voor een leuke ervaring. Batterij zal ook wel goed moeten zijn.
Dank!
Citaat van Duken op 19 juli 2016, 11:14Ik ben even wezen kijken naar de Pokemon Go eisen voor een telefoon:
Android 4.4 tot Android 6.0.1
Resolutie 720x1280 pixels of hoger
Goede internet connection (Wi-Fi, 3G, or 4G)
GPS en Location Services
Intel CPUs worden niet ondersteund
Aanbevolenen is 2GB RAMLet vooral op het geheugen en de Intel CPUs.
Op tweakers heb ik een lijst gemaakt met Pokemon GO compatible telefoons met een goede accu gesorteerd op prijs:
Hoeveel wil je uitgeven? Dit is namelijk een mooi toestel voor 163 euro. Nog best een duur cadeautje.
Ik ben even wezen kijken naar de Pokemon Go eisen voor een telefoon:
Android 4.4 tot Android 6.0.1
Resolutie 720x1280 pixels of hoger
Goede internet connection (Wi-Fi, 3G, or 4G)
GPS en Location Services
Intel CPUs worden niet ondersteund
Aanbevolenen is 2GB RAM
Let vooral op het geheugen en de Intel CPUs.
Op tweakers heb ik een lijst gemaakt met Pokemon GO compatible telefoons met een goede accu gesorteerd op prijs:
Hoeveel wil je uitgeven? Dit is namelijk een mooi toestel voor 163 euro. Nog best een duur cadeautje.
Citaat van Demo op 19 juli 2016, 21:32Zo, nog best prijzig. Ik had gehoopt dat ik voor 100 euro zou klaar zijn. Maar dit maakt wel veel helder. Anders kan het samen met wat zak geld.
Ik neem de lijst om mijn gemakje door. Hartstikke bedankt.
Pokemon GO is een erg leuk spelletje voor de kinderen.
Zo, nog best prijzig. Ik had gehoopt dat ik voor 100 euro zou klaar zijn. Maar dit maakt wel veel helder. Anders kan het samen met wat zak geld.
Ik neem de lijst om mijn gemakje door. Hartstikke bedankt.
Pokemon GO is een erg leuk spelletje voor de kinderen.
Citaat van Duken op 20 juli 2016, 09:24Goedkoop Pokémon GO spelen kan het beste via een oude telefoon van papa of mama
anders zul je een ander toestel moeten kopen.
Goedkoop Pokémon GO spelen kan het beste via een oude telefoon van papa of mama anders zul je een ander toestel moeten kopen.
Citaat van Duken op 26 juli 2016, 15:42Nou.... Papa had zijn oude toestel meegegeven aan zoontje. Via wifi Pokémon vangen maar helaas... Pikachu was erg sterk....
Nou.... Papa had zijn oude toestel meegegeven aan zoontje. Via wifi Pokémon vangen maar helaas... Pikachu was erg sterk....
Citaat van reneetje1969 op 26 juli 2016, 22:45Oei oei oei Duken. Regel nummer 1: leen nooit je telefoon uit aan je kids.... Mijn dochter kwam na een avondje Pokemons zoeken ook thuis met een barst in het scherm van haar eigen iPhone. Was de 2e keer al binnen 2 maanden. Met dank aan Pokemon
Oei oei oei Duken. Regel nummer 1: leen nooit je telefoon uit aan je kids.... Mijn dochter kwam na een avondje Pokemons zoeken ook thuis met een barst in het scherm van haar eigen iPhone. Was de 2e keer al binnen 2 maanden. Met dank aan Pokemon
Citaat van Duken op 27 juli 2016, 06:09Dat blijkt, dit was gelukkig een ouder toestel maar hij was er zo zuinig op. Komt hij thuis met de tranen ingehouden....
Gelukkig voor 5 euro een schermpje kunnen kopen. Dan kan papa weer knutselen.
Dat blijkt, dit was gelukkig een ouder toestel maar hij was er zo zuinig op. Komt hij thuis met de tranen ingehouden.... Gelukkig voor 5 euro een schermpje kunnen kopen. Dan kan papa weer knutselen.
Citaat van Duken op 6 augustus 2016, 20:41schermpje binnen gehad, telefoon volgens YouTube filmpje helemaal uit elkaar gehaald en toen bleek dat ik alleen het glas had en niet een stukje Touch screen....
Heb.... Had er geen kennis van. Dus nu, is hij helemaal kapot. Zoontje begrijpt het gelukkig, maar wel lullig.
HTC one x ligt in de prullenbak.
schermpje binnen gehad, telefoon volgens YouTube filmpje helemaal uit elkaar gehaald en toen bleek dat ik alleen het glas had en niet een stukje Touch screen....
Heb.... Had er geen kennis van. Dus nu, is hij helemaal kapot. Zoontje begrijpt het gelukkig, maar wel lullig.
HTC one x ligt in de prullenbak.
Citaat van reneetje1969 op 6 augustus 2016, 22:28Aaaiiii, das minder. Pasgeleden al gekeken wat dat kost om zo'n scherm te vervangen. Voor de iphone was dat zo rond de 90 euro... Vind ik een hoop geld maar daaruit maak ik wel op dat er meer bij komt kijken dan alleen een glasplaatje vervangen.
Aaaiiii, das minder. Pasgeleden al gekeken wat dat kost om zo'n scherm te vervangen. Voor de iphone was dat zo rond de 90 euro... Vind ik een hoop geld maar daaruit maak ik wel op dat er meer bij komt kijken dan alleen een glasplaatje vervangen.