PlayStation 5 wat vinden we ervan
Citaat van Demo op 12 juni 2020, 04:12he mensen gisteren avond is de ps5 voorgesteld van sony dit zou hem zijn.
wat vinden jullie er van dus wat is jullie meening
he mensen gisteren avond is de ps5 voorgesteld van sony dit zou hem zijn.
wat vinden jullie er van dus wat is jullie meening
Citaat van Duken op 12 juni 2020, 04:42Nou ben ik zelf een beste Nintendo fan en heb ik Stadia van Google afgenomen maar de intro is weer gelikt van Sony.
Wat een mooie unit een vette controllers. Dit zal ook weer een enorme vette hit worden.
Complimenten Sony.
Nou ben ik zelf een beste Nintendo fan en heb ik Stadia van Google afgenomen maar de intro is weer gelikt van Sony.
Wat een mooie unit een vette controllers. Dit zal ook weer een enorme vette hit worden.
Complimenten Sony.
Citaat van William op 12 juni 2020, 07:26Ziet er gaaf uit. Een zwarte variant zou nog mooier zijn. Dat gaat zeker een pre-order worden in mijn geval. Ik zal denk ik kiezen voor het model zonder optische drive.
Ziet er gaaf uit. Een zwarte variant zou nog mooier zijn. Dat gaat zeker een pre-order worden in mijn geval. Ik zal denk ik kiezen voor het model zonder optische drive.
Citaat van Demo op 12 juni 2020, 19:31ik blijf verlopig met de ps4 werken en laat ons hopen dat ze nog spellen gaan uitbrengen op de ps4
als ze ermee gaan stoppen met ps4 spellen te maken dan denk ik da ik ga stoppen met gamen
en da de ps4 mijn laatste console is want het kost allemaal veel geld zeker zoals ik die niet dagelijks speel zomaar af en toe als ik de tijd voor heb ga trouwens nog werken door de week in het weekend speel ik zeker niet danis het voetbal time
of een goei filmpke
ik blijf verlopig met de ps4 werken en laat ons hopen dat ze nog spellen gaan uitbrengen op de ps4
als ze ermee gaan stoppen met ps4 spellen te maken dan denk ik da ik ga stoppen met gamen
en da de ps4 mijn laatste console is want het kost allemaal veel geld zeker zoals ik die niet dagelijks speel zomaar af en toe als ik de tijd voor heb ga trouwens nog werken door de week in het weekend speel ik zeker niet danis het voetbal time
of een goei filmpke
Citaat van Duken op 13 juni 2020, 06:01De prijs van de console is nog niet vrijgegeven maar ik verwacht hem rond de 500 euro. De hardware in de unit is gewoon prijzig.
De prijs van de console is nog niet vrijgegeven maar ik verwacht hem rond de 500 euro. De hardware in de unit is gewoon prijzig.
Citaat van William op 13 juni 2020, 07:30Zo'n prijs verwacht ik ook wel. Het is nog even afwachten of deze prijs ook voor beide modellen zal gelden. Wellicht is de Digital Edition iets goedkoper.
Aan de ene kant hebben fysieke schijfjes wel wat die in je kast staan. Al ging ik met de PS4 ook al vrij snel over op digitaal. Dus met de PS5 zal ik kiezen voor de 'Digital Edition' zonder optische schijf.
Zo'n prijs verwacht ik ook wel. Het is nog even afwachten of deze prijs ook voor beide modellen zal gelden. Wellicht is de Digital Edition iets goedkoper.
Aan de ene kant hebben fysieke schijfjes wel wat die in je kast staan. Al ging ik met de PS4 ook al vrij snel over op digitaal. Dus met de PS5 zal ik kiezen voor de 'Digital Edition' zonder optische schijf.
Citaat van Demo op 13 juni 2020, 15:46ik persoonlijk gebruik ik.nogbe het.liefst schijven tegen het donloaden van de playstore ik ga gewoon lekker naar de game mania
ik persoonlijk gebruik ik.nogbe het.liefst schijven tegen het donloaden van de playstore ik ga gewoon lekker naar de game mania
Citaat van William op 13 juni 2020, 16:18Dat deed ik vroeger heel vaak. Even een gamewinkel binnenlopen (GameMania, Intertoys, Bart Smit...) Soms om even snel een game te kopen, maar vaak om gewoon rustig te kijken naar alle (nieuwe) games.Van Nintendo tot Playstation, alles bekeek ik op me gemak.
Ik geloof dat je bij BartSmit ook altijd op een gameconsole kon spelen. Heb je een game net gestart, komt er een halve schoolklas met kinderen naar binnen rennen. 'Oh, hij is bezet'
![]()
Dat deed ik vroeger heel vaak. Even een gamewinkel binnenlopen (GameMania, Intertoys, Bart Smit...) Soms om even snel een game te kopen, maar vaak om gewoon rustig te kijken naar alle (nieuwe) games.Van Nintendo tot Playstation, alles bekeek ik op me gemak.
Ik geloof dat je bij BartSmit ook altijd op een gameconsole kon spelen. Heb je een game net gestart, komt er een halve schoolklas met kinderen naar binnen rennen. 'Oh, hij is bezet'
Citaat van Duken op 13 juni 2020, 18:53Ja dat was bijzonder, lekker een demo spelen in de winkel. Vaak even de speelgoed winkel binnen en eventjes spelen. Goede tijden! Het fysieke boekje in je handen en een game in je console doen om daarna direct te kunnen spelen zonder updates....
Ja dat was bijzonder, lekker een demo spelen in de winkel. Vaak even de speelgoed winkel binnen en eventjes spelen. Goede tijden! Het fysieke boekje in je handen en een game in je console doen om daarna direct te kunnen spelen zonder updates....
Citaat van Demo op 14 juni 2020, 06:51bij mijn weten konden we dat hier niet in de game mania zo een demo spelen
ge weet ik koop steeds een schijfke met cover en al zeker als ik fifa speel dat update ik elk jaar
juist fifa 20 heb ik via bol.com gekocht ook in pre order besteld eind augustus en juist de dag da die uitkwam lag hem savonds in huis dus niet naar de game mania moeten gaan en zeker nu in deze tijden tijdens de corona heb ik geen goesteing om gaan aan te schuiven in zo een winkel dus het zal wel weer bol.com worden
bij mijn weten konden we dat hier niet in de game mania zo een demo spelen
ge weet ik koop steeds een schijfke met cover en al zeker als ik fifa speel dat update ik elk jaar
juist fifa 20 heb ik via bol.com gekocht ook in pre order besteld eind augustus en juist de dag da die uitkwam lag hem savonds in huis dus niet naar de game mania moeten gaan en zeker nu in deze tijden tijdens de corona heb ik geen goesteing om gaan aan te schuiven in zo een winkel dus het zal wel weer bol.com worden