Place2use.net geld terug
Citaat van Frodo747 op 26 maart 2017, 16:24Ik heb 1 dag voordat deze site uit de lucht werd gehaald 50 euro voor streaming gestort Wordt zoiets nog teruggestort of ben ik nu erg naief? ik heb nml niet na gebruik van gemaakt
Ik heb 1 dag voordat deze site uit de lucht werd gehaald 50 euro voor streaming gestort Wordt zoiets nog teruggestort of ben ik nu erg naief? ik heb nml niet na gebruik van gemaakt
Citaat van reneetje1969 op 26 maart 2017, 17:59Ik ben bang dat je naar je geld kan fluiten. Wel heb ik gehoord dat Place2use een doorstart zou maken in de vorm van en streamingsite. Hier heb ik ook een mailtje over ontvangen maar volgens mij is die streamingsite momenteel in ieder geval offline
Ik ben bang dat je naar je geld kan fluiten. Wel heb ik gehoord dat Place2use een doorstart zou maken in de vorm van en streamingsite. Hier heb ik ook een mailtje over ontvangen maar volgens mij is die streamingsite momenteel in ieder geval offline
Citaat van Duken op 26 maart 2017, 18:43Ja de "nieuwe" site www.streaming4me.info is al even offline. Meer informatie op
Ja de "nieuwe" site http://www.streaming4me.info is al even offline. Meer informatie op