pc resetten voor wissen data
Citaat van Astrid Brouwer op 8 november 2016, 00:57haai hoe resert je een pc zodat je echt totaal alles kwijt bent t luk me nie..
haai hoe resert je een pc zodat je echt totaal alles kwijt bent t luk me nie..
Citaat van Duken op 8 november 2016, 06:08Wil je de hardeschijf volledig wissen om deze daarná bijvoorbeeld weg te gooien of wil je bijvoorbeeld helemaal schoon beginnen om Windows opnieuw te installeren?
Indien Windows er opnieuw geïnstalleerd moet worden kan je onder de installatie de hardeschijf formateren. Dit kan je ook gebruiken voor het leeghalen van je harddisk.
Wil je de hardeschijf volledig wissen om deze daarná bijvoorbeeld weg te gooien of wil je bijvoorbeeld helemaal schoon beginnen om Windows opnieuw te installeren?
Indien Windows er opnieuw geïnstalleerd moet worden kan je onder de installatie de hardeschijf formateren. Dit kan je ook gebruiken voor het leeghalen van je harddisk.
Citaat van Astrid Brouwer op 8 november 2016, 14:25ja, ik wil mijn pc opschonen om maar zo te noemen
ja, ik wil mijn pc opschonen om maar zo te noemen
Citaat van Duken op 8 november 2016, 18:07Makkelijkste wijze is de Windows cd inladen en bij de setup Wizard kiezen voor het formateren van de hardeschijf. Je kunt meerdere hardeschijfen hierbij formateren als het nodig is. Daarna kan je de Windows setup annuleren en klaar is Kees.
Makkelijkste wijze is de Windows cd inladen en bij de setup Wizard kiezen voor het formateren van de hardeschijf. Je kunt meerdere hardeschijfen hierbij formateren als het nodig is. Daarna kan je de Windows setup annuleren en klaar is Kees.