Pandora Place Stopt
Citaat van Klosjaar op 26 mei 2019, 17:58De site gaat offline vanaf 27-05-2019 de eigenaar heeft helaas geen tijd meer voor de site hopelijk komen ze in de toekomst weer terug en bedankt voor alles pandora place !
De site gaat offline vanaf 27-05-2019 de eigenaar heeft helaas geen tijd meer voor de site hopelijk komen ze in de toekomst weer terug en bedankt voor alles pandora place !
Citaat van Klosjaar op 27 mei 2019, 16:29Pandora is weer online of ze nu terug zijn weet ik niet zodra ik meer weet dan plaats ik het hier
Pandora is weer online of ze nu terug zijn weet ik niet zodra ik meer weet dan plaats ik het hier
Citaat van Klosjaar op 27 mei 2019, 21:561 hour ago, Duken said:Ok, ze blijven nog even.
Dank
Daar lijkt het wel op ja op den duur kan een mens niet meer volgen 🤣🤣
1 hour ago, Duken said:Ok, ze blijven nog even.
Dank
Daar lijkt het wel op ja op den duur kan een mens niet meer volgen 🤣🤣
Citaat van Klosjaar op 28 mei 2019, 10:19Heb vandaag dit bericht gekregen Alleen, zoals jullie kunnen zien zijn we weer online.Er is een nieuwe eigenaar die alles heeft overgenomen.
De verdere details worden de komende dagen verder uitgewerkt.
We hopen dat iedereen veel plezier beleefd aan de site net als vroeger.
De Staff van Pandora
Heb vandaag dit bericht gekregen Alleen, zoals jullie kunnen zien zijn we weer online.Er is een nieuwe eigenaar die alles heeft overgenomen.
De verdere details worden de komende dagen verder uitgewerkt.
We hopen dat iedereen veel plezier beleefd aan de site net als vroeger.
De Staff van Pandora