Open voor registratie
Citaat van Samuraiplace op 24 februari 2025, 10:13
Op 1 en 2 maart zijn we terug open voor registratie van zaterdag 8 u tot zondag 17u .
Natuurlijk zoals steeds registeren met geldig email adres en zonder vpn,cloud of mobiel.
Na aanvaarding van je registratie kan vpn en andere wel.
Op 1 en 2 maart zijn we terug open voor registratie van zaterdag 8 u tot zondag 17u .
Natuurlijk zoals steeds registeren met geldig email adres en zonder vpn,cloud of mobiel.
Na aanvaarding van je registratie kan vpn en andere wel.
Citaat van bitsandbytes op 24 februari 2025, 20:49Super nieuws! Ik ga me zeker registreren!
Super nieuws! Ik ga me zeker registreren!
Citaat van bitsandbytes op 1 maart 2025, 21:22Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site!
Nu nog even hopen op een registratie moment bij stockbox 🤞
Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site!
Citaat van Samuraiplace op 2 maart 2025, 09:3112 uur geleden zei bitsandbytes:Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site!
Zal je ook wel lukken om bij de collega's te kunnen registreren. Zou zeggen hou de kanalen goed in de gaten zullen wel op tijd en stonds ook wel eens terug open gaan .
12 uur geleden zei bitsandbytes:Ik heb me kunnen registreren, super blij met opnieuw toegang tot deze top site!
Zal je ook wel lukken om bij de collega's te kunnen registreren. Zou zeggen hou de kanalen goed in de gaten zullen wel op tijd en stonds ook wel eens terug open gaan .