Op zoek naar sport Ebooks
Citaat van epubie op 4 maart 2016, 16:49Hallo,
Ik heb een iPad gekregen en nu ben ik op zoek naar wat sport ebooks (liefst wielerboeken) in het Nederlands. Weet iemand waar ik die kan vinden, of kan iemand mij daaraan helpen?
Alvast bedankt
Hallo,
Ik heb een iPad gekregen en nu ben ik op zoek naar wat sport ebooks (liefst wielerboeken) in het Nederlands. Weet iemand waar ik die kan vinden, of kan iemand mij daaraan helpen?
Alvast bedankt
Citaat van reneetje1969 op 4 maart 2016, 22:49Op het usenet (Spotnet) of via torrentsites zijn er diverse sport boeken te vinden. Heb destijds ook wel eens wat boeken verzameld waaronder 20 boeken over wielrennen en 45 boeken over voetbal. Stuur me maar een PM als je wat zoekt.
Op het usenet (Spotnet) of via torrentsites zijn er diverse sport boeken te vinden. Heb destijds ook wel eens wat boeken verzameld waaronder 20 boeken over wielrennen en 45 boeken over voetbal. Stuur me maar een PM als je wat zoekt.
Citaat van reneetje1969 op 5 maart 2016, 10:23En dat terwijl ik absoluut geen lezer ben
Bovendien hebben die fietsen 2 wielen te weinig, mijn hart gaat pas sneller kloppen bij alles met 4 wielen. Maar als ik iemand blij kan maken dan doe ik het graag.
En dat terwijl ik absoluut geen lezer ben Bovendien hebben die fietsen 2 wielen te weinig, mijn hart gaat pas sneller kloppen bij alles met 4 wielen. Maar als ik iemand blij kan maken dan doe ik het graag.