Office 2016, maar geen contactpersonen
Citaat van Demo op 15 mei 2017, 07:30Hallo,
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
Weet iemand een oplossing?
Hallo,
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
Weet iemand een oplossing?
Citaat van Trizomu op 15 mei 2017, 09:101 uur geleden zei Gast majos:Hallo,
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
Weet iemand een oplossing?
Ik vermoed dus dat u gebruik maakt van Outlook? Dan zou u even naar de volgende link kunnen kijken https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-exporteren-uit-Outlook-10f09abd-643c-4495-bb80-543714eca73f
Wanneer u uw contactpersonen vanuit Outlook exporteert, wordt een kopie van uw contactpersonen in een CSV-bestand of een ander bestandstype opgeslagen. U kunt dit bestand vervolgens gebruiken om uw contacten in een ander e-mailaccount te importeren.
Wanneer u een kopie maakt van het contactpersonen bestand van op de laptop, mijn voorkeur gaat naar een CSV-bestand , zet deze dan op een USB-stick zodat u deze kan importeren in u Outlook/Office op de desktop.
Mvg. Trizomu
1 uur geleden zei Gast majos:Hallo,
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
Weet iemand een oplossing?
Ik vermoed dus dat u gebruik maakt van Outlook? Dan zou u even naar de volgende link kunnen kijken https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-exporteren-uit-Outlook-10f09abd-643c-4495-bb80-543714eca73f
Wanneer u uw contactpersonen vanuit Outlook exporteert, wordt een kopie van uw contactpersonen in een CSV-bestand of een ander bestandstype opgeslagen. U kunt dit bestand vervolgens gebruiken om uw contacten in een ander e-mailaccount te importeren.
Wanneer u een kopie maakt van het contactpersonen bestand van op de laptop, mijn voorkeur gaat naar een CSV-bestand , zet deze dan op een USB-stick zodat u deze kan importeren in u Outlook/Office op de desktop.
Mvg. Trizomu