NZBVortex met Mac - Hoe zet ik bestanden over?
Citaat van Viceroy op 21 augustus 2016, 07:08Ik werkte onder Windows altijd met Newsbin, Spotnet en Grabit. Heb nu een Mac aangeschaft en daar NZBVortex geïnstalleerd. Probleem is nu dat ik wel programma's kan downloaden maar niet op bijv. kan overzetten op een ebook. Heb uiteraard de handleidingen geraadpleegd maar vond hier geen oplossing. De oplossing voor de laatste stappen moet eenvoudig zijn maar ik vind hem niet. Kunnen jullie mij helpen?
Ik werkte onder Windows altijd met Newsbin, Spotnet en Grabit. Heb nu een Mac aangeschaft en daar NZBVortex geïnstalleerd. Probleem is nu dat ik wel programma's kan downloaden maar niet op bijv. kan overzetten op een ebook. Heb uiteraard de handleidingen geraadpleegd maar vond hier geen oplossing. De oplossing voor de laatste stappen moet eenvoudig zijn maar ik vind hem niet. Kunnen jullie mij helpen?
Citaat van Duken op 21 augustus 2016, 07:15Goedemorgen,
Je kan dus na gebruik van je Mac zonder problemen downloaden via NZBVortex? Je bestanden komen juist binnen maar als laatste stap wil je de bestanden overzetten naar een ander apparaat en dat lukt niet? Kan je wel je ebook aansluiten en deze bekijken op je Mac?
Goedemorgen,
Je kan dus na gebruik van je Mac zonder problemen downloaden via NZBVortex? Je bestanden komen juist binnen maar als laatste stap wil je de bestanden overzetten naar een ander apparaat en dat lukt niet? Kan je wel je ebook aansluiten en deze bekijken op je Mac?