nzbserver offline ?
Citaat van ShadowMaster op 23 september 2017, 16:40nzbserver doet het niet ?
krijg nu ook echt dat ze helemaal eraf zijn dus ook niet dat er een host uit ligt maar echt gewoon de webpagina is niet te vinden ?
zijn ze door brein gepakt of weer onderhoud ?
nzbserver doet het niet ?
krijg nu ook echt dat ze helemaal eraf zijn dus ook niet dat er een host uit ligt maar echt gewoon de webpagina is niet te vinden ?
zijn ze door brein gepakt of weer onderhoud ?
Citaat van Meh Meh op 23 september 2017, 16:52De foutmelding die ik zie komt gemiddeld eens per maand voor. Als het in het weekend gebeurd, kan het soms tot na het weekend duren voordat er iets mee gebeurd.
Tot die tijd moet men dus op een andere manier zoeken naar nzb bestanden.
De foutmelding die ik zie komt gemiddeld eens per maand voor. Als het in het weekend gebeurd, kan het soms tot na het weekend duren voordat er iets mee gebeurd.
Tot die tijd moet men dus op een andere manier zoeken naar nzb bestanden.
Citaat van ShadowMaster op 23 september 2017, 16:58okee bedankt @Meh Meh hopen dat die snel weer online komt
![]()
okee bedankt @Meh Meh hopen dat die snel weer online komt
Citaat van Duken op 23 september 2017, 17:25Was ben je er weer snel bij shadowmaster
De fout, is inderdaad een webserver fout. Zal vast onderhoud of database problemen zijn. Ik verwacht ze weer morgen online.
404 Not Found
nginx
Was ben je er weer snel bij shadowmaster
De fout, is inderdaad een webserver fout. Zal vast onderhoud of database problemen zijn. Ik verwacht ze weer morgen online.
404 Not Found
nginx
Citaat van ShadowMaster op 23 september 2017, 18:17@Duken ja overal op letten hè
okee bedankt ;), ik denk meld het altijd gelijkd als ik iets offline zie dan weten jullie meestal wel te vertellen of er wat is of dat er helaas wat anders aan de hand is van movieexplore is ook offline kan daar ook niet meer op komen
@Duken ja overal op letten hè
okee bedankt ;), ik denk meld het altijd gelijkd als ik iets offline zie dan weten jullie meestal wel te vertellen of er wat is of dat er helaas wat anders aan de hand is van movieexplore is ook offline kan daar ook niet meer op komen
Citaat van Duken op 23 september 2017, 18:19Movieexplorer ken ik niet, wat is dat? Torrent / nzb.
Maar ook fijn voor ons en bezoekers dat je het doorgeeft
Movieexplorer ken ik niet, wat is dat? Torrent / nzb.
Maar ook fijn voor ons en bezoekers dat je het doorgeeft
Citaat van ShadowMaster op 23 september 2017, 19:37http://www.movies2explore.com/index.php was een nzb forum net zoiets als enzetbee en place2home
http://www.movies2explore.com/index.php was een nzb forum net zoiets als enzetbee en place2home
Citaat van Duken op 24 september 2017, 05:58Dank voor de toevoeging. Ik zal die URL ook toevoegen aan de nzb sites lijst. (Als hij weer online komt
)
Dank voor de toevoeging. Ik zal die URL ook toevoegen aan de nzb sites lijst. (Als hij weer online komt )
Citaat van ShadowMaster op 24 september 2017, 08:52spotweb/net nzbindex helaas nog steeds offline
spotweb/net nzbindex helaas nog steeds offline
Citaat van Meh Meh op 24 september 2017, 10:28Nzbindex is momenteel online. Wat bedoel je met Spotweb/net @ShadowMaster?
Nzbindex is momenteel online. Wat bedoel je met Spotweb/net @ShadowMaster?