Nzbserver.com offline / informatie
Citaat van William op 22 september 2013, 08:11Goedemorgen, Nzbserver is niet te openen. De pagina kan niet worden gevonden. Wat kan ik hier aan doen.
Heeft iemand meer informatie waarom Nzbserver.com offline is? Of is dit tijdelijk?
Bedankt,
Goedemorgen, Nzbserver is niet te openen. De pagina kan niet worden gevonden. Wat kan ik hier aan doen.
Heeft iemand meer informatie waarom Nzbserver.com offline is? Of is dit tijdelijk?
Bedankt,
Citaat van Yu123 op 22 september 2013, 15:41De site nzbserver.com is hier gewoon bereikbaar. Het kan een tijdelijk probleem geweest zijn.
Controleren of een site bereikbaar is kan via downforeveryoneorjustme.com
Als de site het bij jou nog niet doet de dns cache wissen.
In Windows kan dit via cmd, ipconfig /flushdns
Controleer of de site nu wel bereikbaar is. Zo nee, een andere dns server instellen.
OpenDNS 208.67.222.222 en/of 208.67.220.220
Google Public DNS 8.8.8.8
De site nzbserver.com is hier gewoon bereikbaar. Het kan een tijdelijk probleem geweest zijn.
Controleren of een site bereikbaar is kan via downforeveryoneorjustme.com
Als de site het bij jou nog niet doet de dns cache wissen.
In Windows kan dit via cmd, ipconfig /flushdns
Controleer of de site nu wel bereikbaar is. Zo nee, een andere dns server instellen.
OpenDNS 208.67.222.222 en/of 208.67.220.220
Google Public DNS 8.8.8.8
Citaat van DukeNPDA op 6 oktober 2013, 17:51Mmmm, gisteren waren ze veel offline en vandaag helaas ook. Kan ze slecht tot niet benaderen.
Een goede open Spotweb site alternatief heb ik nog niet. Iemand wel?
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4
Mmmm, gisteren waren ze veel offline en vandaag helaas ook. Kan ze slecht tot niet benaderen.
Een goede open Spotweb site alternatief heb ik nog niet. Iemand wel?
Citaat van T H W I T op 6 oktober 2013, 18:11Als je ff googlet kom je vaak wel andere spotweb sites tegen: http://spotweb.troxit.nl/ bijvoorbeeld, maar er zijn er wel meer.
Als je iets anders dan een spotweb site wilt weet ik het ff niet, momenteel is het allemaal niet veel soeps..
Als je ff googlet kom je vaak wel andere spotweb sites tegen: http://spotweb.troxit.nl/ bijvoorbeeld, maar er zijn er wel meer.
Als je iets anders dan een spotweb site wilt weet ik het ff niet, momenteel is het allemaal niet veel soeps..
Citaat van DukeNPDA op 6 oktober 2013, 20:03Thx, dan heb ik voor nu een alternatief als Nzbserver.com er uit ligt.
Welke overigens nu weer online is.
Nzbee is nu ook offline door DDOS?
Thx, dan heb ik voor nu een alternatief als Nzbserver.com er uit ligt.
Citaat van T H W I T op 6 oktober 2013, 20:31Thx, dan heb ik voor nu een alternatief als Nzbserver.com er uit ligt.
Jep, NZBEE ligt er momenteel ook uit. Wordt aangegeven dat het misschien zelfs wel dagen nog kan gaan duren door aanhoudende DDOS. Verder weet ik er momenteel het fijne ook niet vanaf.
Thx, dan heb ik voor nu een alternatief als Nzbserver.com er uit ligt.
Jep, NZBEE ligt er momenteel ook uit. Wordt aangegeven dat het misschien zelfs wel dagen nog kan gaan duren door aanhoudende DDOS. Verder weet ik er momenteel het fijne ook niet vanaf.
Citaat van Zombymario op 7 oktober 2013, 12:32Nu doet nzbserver het weer, maar voor hoelang?
Nu doet nzbserver het weer, maar voor hoelang?