do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nzbplanet.net premium account ?

heey weet iemand dit, ik had een account op nzbplanet, maar kan ineens niet meer inloggen met mijn gegevens.

https://www.nzbplanet.net/

Je moet nu een premium account of zoiets hebben , dus volgens mij dus betalen om nog daar lid te kunnen zijn ?

Gr ShadowMaster

Ik ken deze site nog helemaal niet. Inloggen lukt niet aangezien ik een account hebt. Account aanmaken kan ook niet, registratie is gesloten... Grrr

Het kan wel maar dan moet je even 8 euro lappen om VIP te worden. Overal banners, het is mij wel duidelijk waar het om gaat.:ziek:

Lijkt inderdaad niet erg koosjer. Wat zoek je daar @ShadowMaster

nou eerder hield ik daar gewoon nzb bestanden weg en wilde even kijken of mijn account nog werkte , maar lukte niet dus was even nieuwschierig waarom niet , vandaar hier mijn vraagstelling.

ik heb geprobeerd om te registreren maar dan krijg je inderdaad dat je geld moet gaan betalen, maar dat ga ik niet doen.

want bij sommige site's heb je als je naar een tijd niet mee ronline komt dat je accoutn weg gaat, dus vandaar dat ik even mijn account weer een keer wilde proberen en online ging.
Maar lukte dus niet, maar geef niet genoeg anderen :) 

Aaa vandaar, ok gelukkig zijn er nog voldoende NZB forums en sites. Je weet het overzicht te vinden. fijne avond

zeker weet ik het over zicht te vinden , bedankt Duken ;) fijne avond ook nog ;)