NZB wise guys offline
Citaat van Knapzak op 8 oktober 2022, 08:567 minuten geleden zei Gandalf:Vandaag kan ik dus niet op NZB Wise guy, Wat is hier nu weer mee aan de hand???
Die is er gewoon
7 minuten geleden zei Gandalf:Vandaag kan ik dus niet op NZB Wise guy, Wat is hier nu weer mee aan de hand???
Die is er gewoon
Citaat van Bellabeer op 8 oktober 2022, 09:48Ik zou graag hier een kijkje willen nemen, maar is alleen maar uitnodiging?
Is hier iemand zo vriendelijk mij een invitatiecode te sturen? Mediamaatjes is volgens mij offline
Ik zou graag hier een kijkje willen nemen, maar is alleen maar uitnodiging?
Is hier iemand zo vriendelijk mij een invitatiecode te sturen? Mediamaatjes is volgens mij offline
Citaat van Woodstock66 op 8 oktober 2022, 10:21Je bent niet de enige die graag een invite zou ontvangen. Ze liggen niet voor het oprapen helaas.
Je bent niet de enige die graag een invite zou ontvangen. Ze liggen niet voor het oprapen helaas.
Citaat van Bellabeer op 8 oktober 2022, 10:4422 minuten geleden zei Woodstock66:Je bent niet de enige die graag een invite zou ontvangen. Ze liggen niet voor het oprapen helaas.
Oke, jammer
22 minuten geleden zei Woodstock66:Je bent niet de enige die graag een invite zou ontvangen. Ze liggen niet voor het oprapen helaas.
Oke, jammer
Citaat van Demo op 8 oktober 2022, 11:35WiseGuys gaat dit weekeinde de deuren sluiten. Lees de mededeling van Administrator Tony onder deze link.
WiseGuys gaat dit weekeinde de deuren sluiten. Lees de mededeling van Administrator Tony onder deze link.