NZB dood gebloed?
Citaat van Eater op 25 februari 2025, 12:20Beste Lezers,
Nu op 25-02-2025 zijn er naar verluidt zes actieve Nederlandse NZB-sites.
Dit duidt op een levendige en dynamische markt.
Beste Lezers,
Nu op 25-02-2025 zijn er naar verluidt zes actieve Nederlandse NZB-sites.
Dit duidt op een levendige en dynamische markt.
Citaat van Snuffelxx op 25 februari 2025, 19:29Helaas kan ik er geen vinden, alleen een paar waar je alleen kunt registreren op uitnodiging ????Ā š
Helaas kan ik er geen vinden, alleen een paar waar je alleen kunt registreren op uitnodiging ????Ā š
Citaat van Eater op 26 februari 2025, 09:16@SnuffelxxĀ Samurai heeft een onderwerp gepost dat zeĀ dit weekend open zijn dat kun je HIER vinden
@SnuffelxxĀ Samurai heeft een onderwerp gepost dat zeĀ dit weekend open zijn dat kun je HIER vinden
Citaat van Eater op 26 februari 2025, 09:32Volgens mijn bronnenĀ zijn de volgendeĀ zes er, vraag me niet welke goed is of de beste is want dat weet ik niet.
De namen zijn ook een link.Kan zijn dat er meer zijn dus kom je ergens iets tegenĀ š
Vergeet niet dat het niet legaal is in Nederland.
Volgens mijn bronnenĀ zijn de volgendeĀ zes er, vraag me niet welke goed is of de beste is want dat weet ik niet.
De namen zijn ook een link.
Kan zijn dat er meer zijn dus kom je ergens iets tegenĀ š
Vergeet niet dat het niet legaal is in Nederland.
Citaat van Snuffelxx op 1 maart 2025, 21:426 uur geleden zei Eater:Dat kan maar meeste melden het waneer ze open zijn voornwe leden
Ā
Thnx
6 uur geleden zei Eater:Dat kan maar meeste melden het waneer ze open zijn voornwe leden
Ā
Thnx